„Znajdź swoją miłość, znajdź swoją przyszłość” – choć hasło to bardziej może się kojarzyć z biurem matrymonialnym niż techniczną uczelnią, to właśnie tak reklamuje się Politechnika. Porzucono zwyczajne „Studiuj z nami” czy „Jesteśmy najlepsi”, by pokazać uczelnię z zupełnie innej strony. „Znajdź swoją przyszłość” nawiązuje do tego, że studia to jeden z najważniejszych okresów w życiu człowieka, właśnie wtedy poważnie zaczynamy decydować o tym, jak będzie wyglądało nasze życie zawodowe. Natomiast „Znajdź swoją miłość” to aspekt bardziej emocjonalny – w końcu studia to także czas pierwszych poważnych uczuć.
Jednak hasła to nie wszystko. Politechnika przeznaczyła na kampanię 150 tys. zł. Niedługo pojawią się więc reklamy w gazetach, a nawet w telewizji. W stacjach takich jak Viva czy TVP Wrocław zobaczymy trwający trzydzieści sekund spot reklamowy. Dwoje zakochanych jedzie na rowerach deptakiem przy Moście Grunwaldzkim, następnie wbiegają do uczelni i rzucając sobie czułe spojrzenia wspólnie wykonują doświadczenie.
Kampania skierowana jest głównie do tegorocznych maturzystów, którzy jeszcze nie zdecydowali gdzie złożyć dokumenty. Czy akcja zadziała i Politechnika przeżyje prawdziwe oblężenie? Zobaczymy za rok.
Filip Chajzer o MBTM
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?