Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wybierasz się do Poznania lub Łodzi? Jedź samochodem! Pociągiem będziesz się ślimaczył. Powód?

MK
W przebudowie jest już za to szósty peron na wrocławskim Dworcu Głównym, który zostanie połączony z głównym tunelem przy kasach. Wcześniej z peronu dało się zejść jedynie na ul. Suchą. Sama krawędź peronu zostanie też wydłużona do 200 metrów. Powstaną także windy dla osób niepełnosprawnych i z dużym bagażem. Do peronu VI podobnie jak do V będzie dochodził jeden tor. Nie będzie zadaszenia, powstaną za to trzy wiaty przystankowe. Dotychczasowe zejście na ul. Suchą zostanie utrzymane. Remont i przywrócenie peronu szóstego do normalnego ruchu jest także niezbędny, aby odkorkować dworzec i dobiegającą do niego estakadę. Bez tego część pociągów wjeżdżających do Wrocławia aż z trzech kierunków - północy, zachodu i wschodu - w dalszym ciągu w godzinach szczytu będą musiały zatrzymywać się na estakadzie w okolicy Teatru Polskiego i wiaduktu nad ul. Zielińskiego. A połączeń z roku na rok przybywa.
W przebudowie jest już za to szósty peron na wrocławskim Dworcu Głównym, który zostanie połączony z głównym tunelem przy kasach. Wcześniej z peronu dało się zejść jedynie na ul. Suchą. Sama krawędź peronu zostanie też wydłużona do 200 metrów. Powstaną także windy dla osób niepełnosprawnych i z dużym bagażem. Do peronu VI podobnie jak do V będzie dochodził jeden tor. Nie będzie zadaszenia, powstaną za to trzy wiaty przystankowe. Dotychczasowe zejście na ul. Suchą zostanie utrzymane. Remont i przywrócenie peronu szóstego do normalnego ruchu jest także niezbędny, aby odkorkować dworzec i dobiegającą do niego estakadę. Bez tego część pociągów wjeżdżających do Wrocławia aż z trzech kierunków - północy, zachodu i wschodu - w dalszym ciągu w godzinach szczytu będą musiały zatrzymywać się na estakadzie w okolicy Teatru Polskiego i wiaduktu nad ul. Zielińskiego. A połączeń z roku na rok przybywa. Fot. Mikolaj Nowacki / Polskapresse
Wszystko przez... trwający remont aż pięciu dolnośląskich linii kolejowych. Ale to nie koniec. W 2019 roku ruszą naprawy na kolejnych czterech liniach.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto