Zorganizowany w ramach kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” piknik rodzinny był okazją nie tylko do świetnej zabawy w towarzystwie wodnego bohatera kampanii, ale także do skorzystania z konsultacji z dietetykiem i przekonania się, dlaczego picie wody jest ważne dla naszego zdrowia.
Niedzielny piknik spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców Wrocławia, którzy licznie przybyli w okolice Pergoli przy Hali Stulecia. Przez cały dzień dzieci poznawały świat wody wraz z maskotką programu – Zdrojkiem, natomiast rodzice i opiekunowie – poza uczestnictwem we wspólnej zabawie – mieli okazję porozmawiać z ekspertem na temat nawyków żywieniowych najmłodszych.
Wodny Dzień ze Zdrojkiem to jeden z elementów trzeciej edycji ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Mamo, tato wolę wodę!”, której celem jest podkreślanie roli wody w codziennej diecie dziecka oraz wspieranie rodziców i wychowawców w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych. W ramach kampanii w drugiej połowie września do przedszkoli w blisko 170 miejscowościach na terenie całej Polski trafi 1500 zestawów edukacyjnych zawierających materiały wprowadzające dzieci w świat wody.
Patronami merytorycznymi kampanii „Mamo, tato wolę wodę!” są Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka. W tym roku kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” została objęta honorowym patronatem przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Strefa Biznesu: Rolnicy zapowiadają kolejne protesty, w nowej formie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?