Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wrocław: Wysyp sklepów na Psim Polu

Aleksandra Cieśla
Pani Agnieszka twierdzi, że spożywczych już nie brakuje
Pani Agnieszka twierdzi, że spożywczych już nie brakuje fot. Aleksandra Cieśla
Tesco, dwie Biedronki, Stokrotka z małą galerią handlową - to wszystko już jest przy ul. Kiełczowskiej na wrocławskim Psim Polu. W kwietniu będzie gotowa hala Netto, a niebawem ruszy tam budowa pasażu handlowego Czerwona Torebka (planowane otwarcie w trzecim kwartale). Klienci powinni być zadowoleni, że mają do dyspozycji tak wiele sklepów, ale nie wszystkim się to podoba.

- Lubiłam to osiedle, bo było spokojne, a teraz ruch jest większy - mówi Cecylia Lipman, emerytka z ul. Kiełczowskiej. Dodaje jednocześnie, że większy wybór towarów może cieszyć wielu mieszkańców.

Pani Cecylia, jak i wielu innych mieszkańców, nie chodzi na zakupy w jedno miejsce. Część artykułów nabywa w jednym sklepie, po inne wybiera się do innych. Zasada jest prosta: kupuje tam, gdzie jest taniej.
- Zawsze oglądam gazetki promocyjne, zanim wybiorę się na zakupy - dodaje.

Pani Anna, mieszkanka z ul. Kiełczowskiej, również cieszy się z dużej liczby sklepów. - Dzięki temu mam większy wybór - mówi. - W Tesco i w Biedronce kupuję pieluchy, w Rossmanie słoiczki z jedzeniem dla maluszków, zaś w Stokrotce mięso, bo jest świeże - dodaje.

Jak widać, sprawdza się strategia dużych marketów, które przyciągają klientów niskimi cenami.
- Wolę się przejść te parę metrów dalej, jeśli mogę wydać mniej pieniędzy. W osiedlowych sklepach ceny są z reguły wyższe co najmniej o złotówkę - mówi pani Cecylia. - Butelka wódki Absolwent w Biedronce kosztuje 17 zł, czyli jest tańsza ok. 3 zł - wylicza.

Są i tacy mieszkańcy, którym sklepów spożywczych już nie brakuje, ale narzekają za to, że nie ma gdzie kupić ubrań czy butów.

- Nie ma również sklepu papierniczego, a bardzo by się przydał - twierdzi pani Agnieszka z ul. Poleskiej.
Co nowego wniesie pasaż handlowy Czerwona Torebka?

- Idea pasaży zakłada, iż będą one uzupełnieniem oferty pobliskich supermarketów, a nie konkurencją dla nich - uchyla rąbka tajemnicy Lidia Mączyńska, rzeczniczka sieci Czerwona Torebka.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dolnoslaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto