Wrocławskie MPK planuje zmiany - na korzyść pasażerów. Ogłosiło więc przetarg na stworzenie serwisu obsługi pasażera. - Będzie to strona www, na której pasażerowie w jednym miejscu znajdą wszystko: interaktywne mapy, informację w którym miejscu jest dany pojazd, wyszukiwarki połączeń, wyszukiwarki biletowe, informacje o utrudnieniach, objazdach, wypadkach - poinformował Janusz Krzeszowski, z biura prasowego wrocławskiego MPK.
Wszystko to będzie można sprawdzić także przez telefon. Strona zostanie też połączona z elektronicznym obiegiem dokumentów, więc klienci jednym kliknięciem złożą reklamacje, sugestie czy wnioski.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?