O problemach z kupnem biletów w kioskach Ruchu poinformowali nas zdezorientowani pasażerowie. - Od soboty nie mogę kupić biletów w żadnym z kiosków sieci. W jednym z nich ekspedientka poinformowała mnie, że Mennica zerwała z nimi współpracę - pisze w mailu do redakcji jeden z nich.
- Jedna z dużych sieci, z którą współpracujemy przy sprzedaży biletów, zalega nam z płatnościami. Musieliśmy więc zawiesić z nią współpracę do czasu uregulowania zadłużenia - wyjaśnia Mariusz Przybylski, rzecznik prasowy Mennicy Polskiej.
- W tej chwili bilety MPK można kupić w około 200 punktach w mieście (oprócz biletomatów ustawionych na ulicach i w pojazdach MPK). Wywiązujemy się więc z umowy z miastem, która zobowiązuje nas do utrzymywania co najmniej 150 punktów na terenie całego miasta - dodaje Przybylski.
Czytaj też: Te tramwaje już nie wyjadą na tory (ZDJĘCIA)
Łącznie z kioskami Ruchu tych punktów było jednak ponad 200. Sieć dystrybucji zmniejszyła się o 50 lokalizacji, a to oznacza kłopoty dla pasażerów.
Ruch potwierdza, że w tej chwili w ich kioskach nie można kupić biletów. Kiedy pojawią się w sprzedaży? - W tej chwili nie potrafię podać takiej informacji - mówi Izabela Cicha-Berenda, rzecznik prasowy Ruchu.
Spółka przesłała też oświadczenie, w którym czytamy:
Ruch S.A. przechodzi obecnie bardzo głęboką restrukturyzację. M.in. wdrażamy nowy system informatyczny, który zarządza wszystkimi obszarami działalności Spółki. Przy tak skomplikowanym procesie wdrażania mogą zaistnieć nieoczekiwane sytuacje, jak ta, o którą Pan pyta. Nasi pracownicy pracują nad jak najszybszym pojawieniem się biletów komunikacji miejskiej w naszej sieci sprzedaży.
Więcej o komunikacji miejskiej w serwisie WROCŁAWSKI AUTOBUS
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?