Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wrocław: Urzędnicy zadecydują, co wolno restauracjom

MON
Paweł Relikowski
Podczas Euro 2012 z wrocławskiego rynku, w którym stanie strefa kibica, będą musiały zniknąć logotypy producentów piwa i napojów gazowanych. Wymaga tego UEFA - reklamować się w strefie mogą tylko Carlsberg i Coca-Cola, oficjalni sponsorzy turnieju.

Urzędnicy ruszą w miasto we wtorek. Będą tłumaczyć restauratorom jak handlować w czasie mistrzostw, by nie narazić się UEFA.

- Na razie nic nie wiadomo. Jest sporo chaosu w tej sprawie - mówi Michał Horszowski z restauracji Pod Gryfami. Nie wiemy, czy mamy też wymieniać kufle, na których są nazwy producentów, czy dotyczy to też podkładek pod piwo? - rozkłada ręce. - Na jednym ze spotkań usłyszałem, że UEFA nam uszyje nowe markizy - dodaje.

Urzędnicy przekonują, że sprawa będzie rozwiązana bez problemów. Zasłanianie marek piwa na markizach czy płotkach ma nie uderzyć restauratorów po kieszeni. Magistrat deklaruje, że pokryje koszty. - Uważam, że zasłanianie to nierealny pomysł. Nie za bardzo wiem, jak miasto chce zasłonić te markizy - mówi Tomasz Migolski z klubu Novocaina, który dodaje, że sprawa skończy się na likwidacji całych markiz, a to z kolei może oznaczać wymierne straty finansowe dla restauracji, kiedy spadnie deszcz.

WIĘCEJ O PROBLEMACH RESTAURATORÓW Z RYNKU PISZE "GAZETA WROCŁAWSKA"

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto