Pomysł, żeby je wprowadzić, wyszedł od radnych Prawa i Sprawiedliwości. Uznali oni, że to wzbogaci ofertę biletów czasowych. Dzisiaj obowiązują te 30-, 60-, 90-minutowe oraz 24-, 48- i 72-godzinne.
Zobacz też: Wszystko o MPK. Opóźnienia, zmiany tras, awarie.
Wrocławscy urzędnicy uznali jednak, że wprowadzając w życie uchwałę PiS, miasto straciłoby na tym finansowo. Wiceprezydent Wojciech Adamski wyliczył, że byłaby to kwota ponad 1 mln 200 tys. zł - gdyby 100 proc. pasażerów komunikacji miejskiej kupujących 24-godzinną przejazdówkę przerzuciło się na bilet 12-godzinny. Jeżeli zrobiłaby to połowa z nich, straty wyniosłyby dokładnie 636 tys. zł.
Czy 12-godzinne bilety są potrzebne? Podyskutuj na forum.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?