Swój pomysł radny przedstawił na piśmie prezydentowi Wrocławia Rafałowi Dutkiewiczowi. Jak przekonuje - Reklamodawcy na pewno byliby tym zainteresowani.
Wrocławscy urzędnicy na razie tego nie komentują: - Przeczytamy i przeliczymy, czy to się opłaca - mówią.
Paweł Czuma, rzecznik magistratu, wskazuje, że to nie jest oryginalny pomysł, ale żeby go wprowadzić w życie miasto musiałoby wydać dodatkowe pieniądze, np. na zakup drukarek dwustronnych w autobusach, tramwajach i biletomatach stacjonarnych. A w tym roku MPK ma zarobić więcej na samych reklamach, które oklejają tabor, wyświetlacze i występują na ramkach wewnątrz pojazdów. Skąd mają się wziąć te dodatkowe pieniądze?
- Podnieśliśmy ceny powierzchni reklamowej. Prowadzimy też bardziej rygorystyczną politykę rabatową - mówi Agnieszka Korzeniowska, rzecznik MPK.
MASZ PROBLEM? - w naszym poradniku znajdziesz odpowiedź na każde pytanie
WYJDŹ NA MIASTO - wykaz atrakcji na dziś znajdziesz w naszym Kalendarzu Imprez
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?