Wrocław. Kolejne problemy z tramwajem na Nowy Dwór. Przeczytaj!

Marcin KrukZaktualizowano 
Wyczekiwany tramwaj na Nowy Dwór ma pojechać w roku 2021, tymczasem kolejna część inwestycji została unieważniona. Cały przetarg prowadzony przez Wrocławskie Inwestycje został podzielony na 22 części. Trzynaście z nich było unieważnionych już w kwietniu tego roku. Przyczyną było albo niedoszacowanie kosztów, albo brak ofert. Inaczej było z częścią unieważnioną na początku lipca. Dotyczyła ona budowy kanalizacji technologicznej, elektronicznej i kanalizacji sygnalizacji świetlnej w ulicach Robotniczej, Strzegomskiej do Rogowskiej, czyli na terenie całej inwestycji z pominięciem pl. Orląt Lwowskich. To zadanie zostało unieważnione po kontroli Urzędu Zamówień Publicznych. Elektrotim, który wygrał tę część przetargu z kwotą 3,7 mln zł, najpierw wskazywał, że proponowany kierownik robót teletechnicznych ma wszystkie wymagane uprawnienia budowlane. Jednak po kontroli prezesa Urzędu Zamówień Publicznych okazało się, że uprawnienia te obejmowały wyłącznie telekomunikacje przewodowe, bez radiowej, wymaganej w tym przypadku. Postępowanie w tej części zostało unieważnione. Fot. Tomasz Hołod / Polska Press
Urząd Zamówień Publicznych unieważnił jedną część przetargu po sprawdzeniu uprawnień kierownika robót. Przeczytaj szczegóły

Wyczekiwany tramwaj na Nowy Dwór ma pojechać w roku 2021, tymczasem kolejna część inwestycji została unieważniona. Cały przetarg prowadzony przez Wrocławskie Inwestycje został podzielony na 22 części. Trzynaście z nich było unieważnionych już w kwietniu tego roku. Przyczyną było albo niedoszacowanie kosztów, albo brak ofert.
Inaczej było z częścią unieważnioną na początku lipca. Dotyczyła ona budowy kanalizacji technologicznej, elektronicznej i kanalizacji sygnalizacji świetlnej w ulicach Robotniczej, Strzegomskiej do Rogowskiej, czyli na terenie całej inwestycji z pominięciem pl. Orląt Lwowskich.
To zadanie zostało unieważnione po kontroli Urzędu Zamówień Publicznych. Elektrotim, który wygrał tę część przetargu z kwotą 3,7 mln zł, najpierw wskazywał, że proponowany kierownik robót teletechnicznych ma wszystkie wymagane uprawnienia budowlane. Jednak po kontroli prezesa Urzędu Zamówień Publicznych okazało się, że uprawnienia te obejmowały wyłącznie telekomunikacje przewodowe, bez radiowej, wymaganej w tym przypadku. Postępowanie w tej części zostało unieważnione.

polecane: Flesz - Co piąta transakcja będzie wymagać użycia PIN-u

Wideo

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3