Po 10 latach dyrekcja postawiła na zmiany. Z 25 sklepami nie przedłużyła umów najmu, a 12 salonów zmieniło dotychczasową lokalizację. W sumie pojawi się 21 nowych sklepów. Niektóre już są czynne, inne wciąż czekają na otwarcie. Ostatnia będzie Zara. Dwa piętra sklepu ruszą pod koniec października.
Iwona Mroczek z dyrekcji Galerii tłumaczy, że decyzja ta została podjęta na podstawie badań rynku. - Zdecydowaliśmy się na marki, które się dobrze sprzedają i są lubiane przez klientów - mówi Mroczek.
Sklep Tally Weijl w Galerii Dominikańskiej wystartował 1 września. Ekspedientki witały klientów w nowym miejscu różowymi balonami i strojami króliczków "Playboya". Wcześniej pracowały w Pasażu Grunwaldzkim, ale, jak mówią, nowy salon jest bardziej nowoczesny.
- Przygotowaliśmy promocje i cukierki dla pierwszych gości - mówi Monika Rychlik, zastępczyni kierownika sklepu. Klientki na wystrój sklepu i nową jesienną kolekcję reagowały uśmiechem.
Nowy salon fryzjerski Berendowicz & Kublin działa od 28 sierpnia. Aby przyciągnąć klientów, obniżył ceny już na starcie. Strzyżenie damskie kosztuje 70 zł (stała cena: 90 zł), męskie - 40 zł (zamiast 50 zł), a męskie ekspresowe - 30 zł zamiast 35 zł.
Klientki sklepu Colloseum, które dawno tam nie były, mogą być mocno zaskoczone. Od wczoraj funkcjonują dwa lokale: Almi Decor i kawiarnia Lulu Cafe. Pod koniec września wypijemy kawę także w Coffee Heaven tuż obok Media Marktu.
Perfumeria Douglas zmieniła wystrój, a New Yorker przeprowadza się do większego salonu. Jego dawny lokal pod koniec września zajmie Bershka. Klienci znajdą New Yorkera na tym samym piętrze, kilka salonów dalej. Miejsca zmienią także: Toy Planet, Pagart Tour, Promod, Swiss, Venezia, Apart, Simple, Benetton, Max Mara i Kruk.
Zmiany dotyczą nie tylko sklepów. Niektóre elementy centrum zmieniły swoje kolory. Elipsa ma teraz wyrazistą, pomarańczową barwę. Remont przeszła też fontanna. Zastosowano tam żółto-bordowy kamień sprowadzony z Włoch. Żaby zostały na swoich stanowiskach. Natomiast ściany pasażu nad poziomem +1 zdobią już od lipca prace wykonane przez studentów wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych.
Powiększona zostanie także strefa gastronomiczna. Na początku października ruszy Pizza Hut, a w jego połowie wrocławianie będą mogli skosztować japońsko-koreańskich smaków w restauracji Ohh!Sushi. Jeszcze we wrześniu sprzedaż swoich potraw rozpocznie Kuchnia Marche. Miłośnicy win od 14 września mogą odwiedzać centrum Wina.
Zadowoleni będą również ci, którzy dbają o zdrowie i urodę. Swoje drzwi otworzy dla nich dwóch producentów naturalnych kosmetyków: Organique (16.09) i l'Occitane (26.09).
Lista nowych salonów w Galerii Dominikańskiej: Organique (poziom 0, 16.09), Adidas (-1, październik), Zara (0,+1, koniec października), Marche (-1, koniec września), Centrum Wina (-1, 14.09), Stradivarius (0, koniec września), Sushi (0, połowa października), Pizza Hut (0, początek października), l'Occitane (0, 26.09), iSpot (0, 8.09), Berendowicz & Kublin (już działa na 0), Pull & Bear (0, koniec września), Tally Weijl (już na +1), Coffee Heaven (+1, koniec września), Bershka (+1, koniec września), Gatta (już na +1), Vero Moda (+1, 15.09), Pepe Jeans (+1, 12.10), Levis (już na +1), Reporter (+1, 4.09) i Lulu Cafe (już na +1).
Czytaj także: Rozpoczął się 46. festiwal Wratislavia Cantans
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?