Normalnie malowanie pasów i znaków poziomych trwa kilka miesięcy, a ostatnie prace kończą się zazwyczaj jesienią. W tym roku jest inaczej. Pracownicy ZDiUM-u muszą zdążyć do czerwca - wtedy bowiem rozpoczyna się Euro 2012. Nowe pasy będą miały jezdnie prowadzące z centrum miasta na stadion na Pilczycach, a także na lotnisko na Strachowicach, wokół Dworca Głównego PKP czy w samym centrum (w Rynku stanie przecież strefa kibica). A także tam, gdzie na czas turnieju będą wzdłuż ulic urządzone parkingi.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA - codziennie dostarczymy Ci świeże informacje
Oprócz malowania jezdni ZDiUM przypilnuje także łatania dziur - po zimie pracownicy zarządu naliczyli ich we Wrocławiu aż 10 tysięcy. Dziury będą łatane w takiej samej kolejności, jak malowanie pasów - czyli najpierw ulice ważne dla mistrzostw, później reszta. Na koniec pracownicy ZDiUM obejrzą przystanki komunikacji miejskiej - umyją wiaty (jeśli będzie taka potrzeba), naprawią kosze na śmieci czy załatają dziury w chodnikach w bezpośrednim sąsiedztwie przystanków.
W związku z tymi pracami wrocławianie - zarówno zmotoryzowani, jak i piesi - mogą spodziewać się utrudnień w ruchu.
KONKURSY - bierz udział i wygrywaj atrakcyjne nagrody
MASZ PROBLEM? - w naszym poradniku znajdziesz odpowiedź na każde pytanie
Zobacz też: Co jeszcze trzeba zrobić na Stadionie Miejskim?
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?