Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Trendy jesień - zima 2013/2014. Niezbędny dodatek - torebka [ZDJĘCIA]

Informacja prasowa
torebki Marni
torebki Marni manifestyourstyle.pl/blog
Przedstawiamy trendy jesień - zima 2013/2014, w których dodatkiem jest torebka, nabierająca zupełnie nowych kształtów – półokrągła, okrągła, podłużna i prostokątna różnej wielkości.

Jest zawsze pod ręką, ciężko się bez niej obejść, choć podobno równie ciężko cokolwiek w niej znaleźć, mimo iż mówi się, że jest w niej wszystko. Torebka, bo o niej mowa, stanowi idealny, a czasem wręcz niezbędny dodatek do całości stylizacji. A ponieważ nadchodzi czas nowych kolekcji, warto sprawdzić, co nowego przygotowali dla nas projektanci.

**Czytaj także:

Jesienne trendy w modzie cz. 1 [ZDJĘCIA]

**

Jakie torebki będą modne tej jesieni?
W tym sezonie królować będzie krata, w związku z czym wszystkie kraciaste torebki będą mile widziane w domowych garderobach. Inne wzory, które zawładnęły wybiegami to różnego rodzaju cętki oraz wężowa skórka. Wiele torebek, proponowanych przez projektantów ozdobionych było frędzlami. Dużym powodzeniem cieszyły się także torebki pikowane. Co ciekawe, można zauważyć wielki powrót plecaków. Noszenie ich przez kobiety w charakterze torebek jest trendem, który powrócił po wielu latach nieobecności. Jeżeli chodzi o fasony, to na tym polu jest dosyć różnorodnie: modne będą kopertówki w rozmiarze L, które ze względu na swoją pojemność są praktyczniejsze niż mniejsze kopertówki. W tym sezonie będzie także wypadało nosić torebkę na długim pasku, najlepiej by nie była zbyt duża i mimo pozornie niedbałego zawieszenia przez ramię – szykowna. Co do kolorów, w większości będą obowiązywać ciemniejsze, jesienne tonacje.

**Czytaj także:

Torebki wysmuklające sylwetkę [ZDJĘCIA]

**

Własny styl przede wszystkim
W Centrach Outlet Factory z łatwością znajdziemy unikalne torebki w atrakcyjnych cenach. Ważne jest, by pamiętać, że moda i aktualnie obowiązujące trendy powinny być dla nas przede wszystkim inspiracją, a nie sztywnym wyznacznikiem. Zgodnie z promowaną przez Centra Factory filozofią moda przemija, zmienia się, a styl pozostaje, niezależnie od tego, co jest akurat w danym momencie na fali.

Marka Factory
Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę NEINVER w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce – Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64 500 m2. Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.
Factory jest pierwszą i największą siecią centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Różnorodny i atrakcyjny dobór najemców oraz ceny niższe od 30% do 70% to zalety, wyróżniające tę sieć.
Centra Outlet Factory są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.

Chcesz wiedzieć więcej, to polub nas na:

ŻYCIE i STYL

**Widziałeś fajną kolekcję, byłeś na pokazie mody, interesujesz się modą lub sam szyjesz kolekcje,

NAPISZ ARTYKUŁ

, lub

DODAJ GALERIĘ ZDJĘĆ

**

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto