Zadzwoniła do nas Czytelniczka, niezadowolona z zakupu towaru. - Kupiłam buty podczas wyprzedaży. Po dwóch dniach dosłownie się rozpadły - opowiada. - Poszłam z reklamacją do sklepu, ale sprzedawca stwierdził, że towar przeceniony nie podlega reklamacji - skarży się Czytelniczka. - Sprzedawca nie ma racji - wyjaśnia Tomasz Popiołek, Miejski Rzecznik Konsumentów.
- Towar przeceniony można reklamować na takich samych zasadach, jak każdy inny. Nie można tylko reklamować wady towaru, z powodu której towar został przeceniony. Np. jeśli bluzka była tańsza z powodu wypłowiałego koloru, można wnieść reklamację np. z powodu jej urwanego rękawa - mówi.
Strefa Biznesu: Najatrakcyjniejsze miejsca do pracy zdaniem Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?