Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Świeżaki kontra Lidlaki. Wojna na pluszaki pomiędzy Biedronką i Lidlem. Jak je zdobyć? ZASADY

Adrian Hadasz
Świeżaki kontra Lidlaki. Wojna na pluszaki pomiędzy Lidlem a Biedronką.
Świeżaki kontra Lidlaki. Wojna na pluszaki pomiędzy Lidlem a Biedronką. mat. prasowy
ŚWIEŻAKI I LIDLAKI: Pomiędzy Lidlem a Biedronką wybuchła... wojna na pluszaki. Po ogłoszeniu przez sieć sklepów Biedronka powrotu Gangu Świeżaków, Lidl wystartował z konkurencyjną akcją, nazywając swoje pluszaki Lidlakami. Jak można je zdobyć? ZASADY Okazuje się, że w Lidlu jest to prostsze. Sprawę komentują dla nas oba sklepy.

Jak zdobyć Świeżaki, a jak Lidlaki?

Jak dostać Świeżaki:

Aby wejść w posiadanie Świeżaków należy jednorazowo wydać w sklepie Biedronka minimum 40 zł. Za taką kwotę otrzymamy punkt. Po zebraniu odpowiedniej liczby punktów, będziemy mogli je wymienić na jedną z maskotek-warzyw z tzw. Gangu Świeżaków.

Dodatkowe punkty można otrzymać również za zakup warzyw i owoców, korzystanie z karty Moja Biedronka oraz zakup produktów specjalnych za minimum 10 zł, to jest produktów, które w okresie wskazanym na etykietach są premiowane dodatkowo.

Mimo to nie trudno policzyć, że za komplet maskotek za punkty zebrane tylko z zakupów trzeba będzie wydać aż 16 800 zł.

Pluszaki w kształcie warzyw i owoców dostaniemy za darmo, jeśli uda nam się zebrać 60 punktów. Do Świeżaków można też dopłacić. Jeśli zechcemy wymienić 30 punktów, to Świeżaki w Biedronce dostaniemy za dopłatą 19,99 zł. Akcja Gang Świeżaków w Biedronce potrwa do 19 listopada, a maskotki będą do odbioru do 3 grudnia 2017 r. lub do wyczerpania zapasów.

Jak dostać Lidlaki:

W Lidlu sprawa z pluszakami jest prostsza. Wystarczy jedynie wejść do sklepu i je... kupić. Ich mocną stroną jest cena, jeden kosztuje bowiem 9,99 zł.

Czytaj także:Lidl goni Biedronkę Lidlakami z Ryneczku. Które pluszaki lepsze?

Komentarze Biedronki i Lidla

O komentarz w sprawie „wojny" na pluszaki poprosiliśmy przedstawicieli obu sklepów.

- Cieszymy się, że rynek docenił naszą wiodącą rolę w promowaniu spożywania warzyw i owoców przez dzieci a także z tego, że nasze pomysły znajdują naśladowców - piszą pracownicy biura prasowego Jeronimo Martins Polska S.A., właściciela sieci Biedronka. - Jak zawsze najważniejsze są dla nas oczekiwania klientów, którzy w pierwszej edycji akcji Gang Świeżaków odebrali około 5 milionów pluszaków, a dzięki niej dzieciaki jedzą jeszcze więcej warzyw i owoców.

Sprawę skomentował dla nas także Lidl.
- Nasza najnowsza promocja związana z Lidlakami z Ryneczku stanowi odpowiedź na potrzeby klientów, którzy sugerowali nam wprowadzenie takich właśnie maskotek - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska. - Sam pomysł na akcję wywodzi się z działań naszej sieci. Już w 2015 roku Lidl w Portugalii wprowadził do swoich sklepów pluszowe warzywa i owoce o nazwie „Gang dos Frescos".

Oddział firmy zaproponował wówczas klientom osiem kolorowych maskotek, m.in. paprykę, jabłko i pomidora, które otrzymać można było w zamian za uzbierane za zakupy naklejki.

- Mocnym wyróżnikiem naszej oferty jest atrakcyjna, niska cena. Jedna zabawka kosztuje tylko 9,99 zł, co czyni je ogólnodostępnymi. Ważne jest dla nas aby klienci, niezależnie od wysokości koszyka zakupowego, mieli możliwość zdobycia zabawki dla swoich pociech.

Pluszaki mają być bezpieczne nawet dla niemowląt, spełniają bowiem wymogi europejskiej normy dotyczącej bezpieczeństwa zabawek EN 71.

- Co istotne, zabawki promują spożywanie warzyw i owoców oraz wspierają kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych od najmłodszych lat - podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz.

WIDEO: Latamy coraz więcej

Autor: Agencja Informacyjna Polska Press, x-news

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na malopolskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto