Wybudowanie wiaduktu tymczasowego jest konieczne, aby rozpocząć przebudowę istniejącego obiektu. Nowa przeprawa będzie miała 47 metrów długości. Do jej zbudowania wykorzystanych zostanie 212 ton stali konstrukcyjnej, 110 ton stali zbrojeniowej i 965 metrów sześciennych betonu. Po jego wybudowaniu zniknie wąskie gardło na trasie na Popowice. Pod wiaduktem przejadą tramwaje, skorzystają też kierowcy, rowerzyści oraz piesi. W pobliżu powstanie węzeł przesiadkowy dla pasażerów komunikacji. Kolej zbuduje nowy przystanek dla pociągów - Wrocław Szczepin.
W przyszłym tygodniu ma rozpocząć się montaż torów.
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?