Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Social Media Convent. Wiceprezydent Twittera na konferencji w Gdańsku

Redakcja
Social Media Convent to ogólnopolska konferencja, na której ...
Social Media Convent to ogólnopolska konferencja, na której ... Patryk Siedliński
Social Media Convent to ogólnopolska konferencja o social media. Gościem tej edycji będzie Ali Jafari - wiceprezydent Twittera.

Wszystko to czeka na nas 21 lutego Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości Starter. Ali Jafari odpowiada za sprzedaż, relacje z klientami i marketing Twittera w Europie. Wcześniej był szefem działu sprzedaży Twittera, gdzie zajmował się działaniami reklamowymi oraz rozwojem firmy na nowych rynkach zagranicznych.

Ali Jafari przyjął zaproszenie od Rafała Janika, partnera merytorycznego i współorganizatora Social Media Convent, jednego z autorów pierwszego raportu na temat Twittera w Polsce.

Czytaj też: Diverse Night of the Jumps. Mistrzostwa Świata we Freestyle Motocrossie w Ergo Arenie [bilety]

– Zarówno jako fan Twittera i osoba z branży, bardzo cieszę się, że tak ważny przedstawiciel Twittera wystąpi w Polsce po raz pierwszy właśnie na Social Media Convent – mówi Rafał Janik.

Na wydarzeniu nie zabraknie doskonałych ekspertów z Polski. W gronie prelegentów drugiej edycji znaleźli się m. in.: Michał Górecki, Michał Sadowski, Dima Słupczyński, Monika Czaplicka, Aleksandra Mokwa, Mateusz Belattaf, Yuri Drabent oraz przedstawiciele Sotrender.

- Tak jak w zeszłym roku, zaprosiliśmy świetnych prelegentów, którzy poza wysokim poziomem merytorycznym, nadadzą swoim wystąpieniom niestandardowy charakter. Planujemy też dodatkowe niespodzianki dla uczestników, ale przede wszystkim cieszy nas fakt rozwoju konferencji w międzynarodowym kierunku – mówi Marta Laskowska, koordynatorka projektu.

Program konferencji został urozmaicony w porównaniu do zeszłego roku. Wydarzenie składać się będzie z dwóch części – dziennej i wieczornej połączonej z afterparty. Organizatorzy zadbają też o dodatkowe przestrzenie networkingowe. W czasie konferencji przedstawiane są też liczne case studies - m. in. podczas konkursu Case Study Festival, w którym agencje rywalizują o tytuł najlepszych.

Prelegenci, występujący w głównej części Social Media Trends, mają na wystąpienie maksymalnie 30 minut, dzięki czemu uczestnicy otrzymują maksimum wiedzy w krótkim czasie. Tak jak w poprzedniej edycji, będą mieli okazję sprawdzić się też w zmaganiach indywidualnych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto