Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Social Media Convent, czyli tak się robi internety [zdjęcia]

Redakcja
1 lutego w Gdańsku odbyła się pierwsza edycja Social Media Convent.

- Social Media Convent ma na celu przekazanie cennej wiedzy, najnowszych trendów i sposobów wykorzystania social media przez marki - mówiła jeszcze przed imprezą Marta Laskowska z Feeltz, organizatora konwentu. - Będzie to też świetna okazja do integracji, networkingu, wymiany myśli i doświadczeń.

I tak rzeczywiście było. W Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER stawiło się grubo ponad sto osób, żywo zainteresowanych mediami społecznościowymi i ich wykorzystaniem w pracy, biznesie czy tak naprawdę w codziennym życiu.

W pierwszej części Social Media Conventu usłyszeć można było m.in. o obsłudze klienta w social media, monitoringu sieci, wykorzystaniu i popularności Twittera czy o pułapkach social media. Jedno z lepszych wystąpień dały Aleksandra Mokwa i Ewa Salamon, które opowiedziały o Gdańsku w sieci - obsłudze kont miasta na Facebooku czy Twitterze, a także sytuacjach, z którymi muszą się na co dzień mierzyć osoby zajmujące się licznymi miejskimi profilami w social media. Największym minusem tej części konwentu był fakt, że... trwała tylko cztery godziny. Każdy z prelegentów mógł spokojnie mówić dwa razy dłużej.

W drugiej części, "Case Study Festival", prelegenci pokazywali swoje marki i firmy w akcji, czyli na konkretnych przykładach i przy okazji konkretnych akcji społecznych - w tym m.in. Euro 2012 czy specjalnej kampanii na Facebooku dla jednego z dużych banków. W części konkursowej świetnie zaprezentował się szczególnie przedstawiciel Lemon Sky, który opowiadał o akcji "Eksperci Tesco na wejściu podbijają Facebooka!".

Na koniec ogromny plus za prowadzącego, którym był Lasse Chor z Danii, a także minus za wysoką cenę streamingu z konwentu, który kosztował aż 50 złotych. Minus tym większy, jeśli przypomnimy sobie świetne i darmowe transmisje z Blog Forum Gdańsk.

Co ważne, Social Media Convent ma być wydarzeniem cyklicznym i po pierwszej edycji jest pewne - muszą się odbyć kolejne.

Więcej o social media:

Kliknij w zdjęcie, żeby zobaczyć fotogalerię:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto