- Tak prestiżowe wyróżnienie niezwykle nas cieszy, tym bardziej, że projekt rozbudowy i rewitalizacji Renomy był przedsięwzięciem nietypowym, ale i niezwykle ważnym. Chcieliśmy wszak przywrócić wspaniałość i prestiż obiektowi o wyjątkowym charakterze, z całym poszanowaniem dla jego historii i wspaniałej architektury, a jednocześnie oddać wrocławianom nowoczesny dom handlowy – mówi Tomasz Chenczke, prezes zarządu Centrum Development & Investments, właściciela Renomy.
O tytuł laureata walczyło 31 obiektów. Konkurs ma na celu promowanie architektury Wrocławia. Organizowali go prezydent Wrocławia oraz Towarzystwo Miłośników Wrocławia.
O wyborze zwycięzcy zadecydowały nie tylko walory architektoniczne, lecz również funkcjonalne i użytkowe.
Czytaj też:
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?