Osoby starsze i niepełnosprawne, a nierzadko ludzie całkiem młodzi musza się nagimnastykować, by wskoczyć do tramwaju ze zbyt nisko usytuowanego chodnika.
Owe niedogodności tłumaczone są faktem, iż Rondo Reagana stanowi przystanek o największej liczbie rozjazdów tramwajowych w Polsce. Z tego względu zdecydowano się na budowę podwójnego torowiska, by nie tracić czasu na przekładanie zwrotnicy. Tu z kolei w grę weszły względy bezpieczeństwa – decydując się na budowę wysokich chodników, odległość między nimi a torowiskiem byłaby niebezpiecznie duża.
Nie ma też mowy o dłuższych postojach w celu zapewnienia choć odrobiny komfortu pasażerom. W ciągu godziny przez przystanek przejeżdża ok. 60 tramwajów, wiec wszystko musi być idealnie zsynchronizowane.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?