Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pracownik na kryzys

Kamila Kubik
Nie możesz po prostu tylko przychodzić do pracy. Nie możesz tylko wykonywać swoich zadań.

Czasy spowolnienia – jak twierdzą jedni lub nadchodzącej recesji, jak ostrzegają inni, czy wręcz kryzysu, bo i tego mamy się bać – wymuszają tzw. niestandardowe podejście do zawodowego życia. Eksperci z Work Service, na co dzień doradzający w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, zajęli się tematem „zachowań” pracowników. Podpowiadają, jakie rozwiązania mogą zminimalizować ryzyko utraty pracy w tym trudnym okresie i jak pracować z głową.
W nieustannie zmieniającym się otoczeniu firmy zaangażowanie to podstawa _– mówi Krzysztof Inglot, dyrektor Działu Rozwoju Rynków Work Service. – T_rwa walka o klientów i zlecenia, dlatego każdemu pracownikowi powinno zależeć na wynikach firmy. Osoba niestaranna i zdystansowana, która nie przykłada się do pracy, będzie pierwsza na liście zwolnień.

Chcesz przeczytać cały artykuł? Kliknij w link: Pracownik na kryzys.
Sprawdź aktualne oferty pracy na

praca.gratka.pl
od 7 lat
Wideo

Jakie są wczesne objawy boreliozy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto