Czasy spowolnienia – jak twierdzą jedni lub nadchodzącej recesji, jak ostrzegają inni, czy wręcz kryzysu, bo i tego mamy się bać – wymuszają tzw. niestandardowe podejście do zawodowego życia. Eksperci z Work Service, na co dzień doradzający w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, zajęli się tematem „zachowań” pracowników. Podpowiadają, jakie rozwiązania mogą zminimalizować ryzyko utraty pracy w tym trudnym okresie i jak pracować z głową.
– W nieustannie zmieniającym się otoczeniu firmy zaangażowanie to podstawa _– mówi Krzysztof Inglot, dyrektor Działu Rozwoju Rynków Work Service. – T_rwa walka o klientów i zlecenia, dlatego każdemu pracownikowi powinno zależeć na wynikach firmy. Osoba niestaranna i zdystansowana, która nie przykłada się do pracy, będzie pierwsza na liście zwolnień.
Chcesz przeczytać cały artykuł? Kliknij w link: Pracownik na kryzys.
Sprawdź aktualne oferty pracy na
Jakie są wczesne objawy boreliozy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?