Praca biurowa we Wrocławiu. Ile można zarobić? Oto najnowsze oferty i stawki!
SEKRETARKA
Wynagrodzenie brutto: od 3 700 do 4 200 PLN + dodatek stażowy
Miejsce pracy: Kościuszki 131, 50-440 Wrocław
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie kompleksowej obsługi sekretariatu.
2. Udzielanie klientom stosownych informacji o trybie, sposobie i miejscu załatwiania spraw
lub kierowanie do innych pracowników PCPR.
3. Obsługa centrali telefonicznej.
4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej powierzanych zadań; ewidencjonowanie prowadzonych spraw; nadawanie i przyjmowanie przesyłek; obsługa poczty elektronicznej.
5. Koordynacja przepływu informacji, nadzór nad obiegiem dokumentów, obsługa programu
LOTUS.
6. Redagowanie, formatowanie i edytowanie dokumentów na potrzeby PCPR.
7. Przygotowywanie stosownych ofert, raportów, sprawozdań i wniosków.
8. Prowadzenie kalendarza PCPR poprzez ustalanie spotkań, podróży służbowych, konferencji.
9. Organizowanie spotkań, zebrań, konferencji oraz sporządzanie notatek i protokołów z ich
przebiegu.
10. Dbałość o wizerunek biura.
11. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą.
12. Administrowanie merytoryczne stroną internetową PCPR oraz jej bieżąca aktualizacja.
13. Administrowanie merytoryczne oraz bieżąca aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej.
14. Archiwizowanie dokumentów.
Wymagania: 1. wykształcenie: średnie lub wyższe, 2. staż pracy: doświadczenie w zakresie obsługi sekretariatu i korespondencji przychodzącej i wychodzącej, mile widziane w administracji publicznej, 3. umiejętność obsługi sprzętu informatycznego i biurowego oraz obsługi programu Lotus, 4. umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, zdyscyplinowanie, kreatywność, skrupulatność, zdecydowanie, kultura osobista, cierpliwość, 5. prawo jazdy kat. B
Pracodawca i kontakt: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu, Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, [email protected]
Sposób aplikowania: bezpośrednio u pracodawcy