Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pod Warszawą otwierają tani dyskont Vollmart. Kupimy tam produkty tańsze o 20% niż w innych sklepach

Redakcja
Pixabay.com/zdjęcie ilustracyjne
W Siedlcach na Mazowszu debiutuje polska sieć nowoczesnych hard dyskontów Vollmart. Kupimy tam ponad 1200 produktów tańszych minimum o 20% niż w innym sklepach. Wszystko dzięki polityce sieci - rezygnacji z reklam i wyposażenia wnętrza na rzecz niskich cen. Szczegóły w tekście poniżej.

Nowoczesny hard dyskont pod Warszawą

W środę 24 lutego w Siedlcach przy ul. 3 Maja 60 zadebiutuje nowoczesny hard dyskont Vollmart. Kupimy tam m.in. artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię gospodarczą oraz artykuły przemysłowe w cenach niższych przynajmniej o 20% niż w innym sklepach. W sumie około 1200 różnego rodzaju produktów, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-22.00.

Bez reklamy i drogiego wyposażenia

Jak podkreśla właściciel Vollmart, celem jest zapewnienie klientom prawa do zakupu dobrej jakości towarów w najkorzystniejszych cenach. W sklepie nie będzie zbędnego wyposażenia, produkty będą sprzedawane bezpośrednio z palet czy opakowań zbiorczych. Vollmart rezygnuje z gazetek czy spotów reklamowych. W ten sposób niższe ceny możliwe są dzięki eliminowanie zbędnych wydatków. - Zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszej sytuacji gospodarczej cena to często główny determinator decyzji zakupowych. Stąd przyjęta polityka cenowa jest przez nas ściśle kontrolowana - mówi Wiktor Sawosz, właściciel Vollmart oraz Brand Distribution Group.

W planach sklep internetowy

Na razie Vollmart będzie działał w formacie stacjonarnym, jednak niebawem oferta będzie dostępna także online. Czy mieszkańcy Warszawy doczekają się sklepu w stolicy? - Zaczynamy w Siedlcach, a naszym celem jest zbudowanie sieci korzystnych cenowo i przejrzystych w swoim modelu działania nowoczesnych hard dyskontów. Kolejne sklepy Vollmart powstaną w miastach liczących minimum 50 000 mieszkańców - mówi Wiktor Sawosz, właściciel Vollmart oraz Brand Distribution Group. I dodaje, że następnym etapem będzie ekspansja na rynki zagraniczne. Dzięki temu produkty polskich producentów zyskają szersze rynki zbytu i kanały dotarcia do nowych klientów.

Zobaczcie też:

od 7 lat
Wideo

echodnia.eu W czerwcu wybory do Parlamentu Europejskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto