Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Od kwietnia lokatorzy gminnych kamienic sprawy mieszkaniowe będą załatwiać w innych miejscach

Przemysław Ziółek
Bałagan w dokumentach Za dwa tygodnie Zarząd Zasobu Komunalnego przejmuje od firmy Administrator opiekę nad blisko 40 tysiącami komunalnych mieszkań. Publikujemy listę nowych biur obsługi klienta Na zerwanie umowy z ...

Bałagan w dokumentach
Za dwa tygodnie Zarząd Zasobu Komunalnego przejmuje od firmy Administrator opiekę nad blisko 40 tysiącami komunalnych mieszkań. Publikujemy listę nowych biur obsługi klienta

Na zerwanie umowy z Administratorem lokatorzy większości komunalnych mieszkań czekali już od miesięcy. Zwłaszcza ci, którzy nie mogli doprosić się rzeczowych rozliczeń za zużyte media. Przekonywali urzędników, że firma nie radzi sobie z zarządzaniem.
Władze Wrocławia wypowiedziały umowę na zarządzanie gminnymi kamienicami we wrześniu z półrocznym wypowiedzeniem, tak by mieć czas na przygotowanie się do przejęcia opieki nad niemal 40 tysiącami komunalnych mieszkań i zaczęli się przygotowywać do zmian. Głównie chodziło o stworzenie siedzib przyszłych biur obsługi klienta. Ich przyszli pracownicy szkolą się, powoli przejmują dokumenty od Administratora i coraz bardziej jeży im się włos na głowach.
– Niestety, potwierdzają się niepokojące sygnały, jakie docierały do nas o tym, że wielu dokumentów brakuje albo są w nich błędy – mówi Izabela Czuban, rzeczniczka Zarządu Zasobu Komunalnego. Nie ukrywa, że skompletowanie brakujących danych i sporządzenie rzeczowych rozliczeń, na przykład za media może potrwać nawet kilkanaście miesięcy.
W związku ze zmianą zarządcy zmienią się też adresy biur obsługi. Będą czynne w poniedziałki, wtorki i piątki w godzinach 7.30-15.30, a w czwartki i środy od 9 do 17. Ich listę i zasięg działania publikujemy powyżej. Niebawem pojawi się ona też w siedzibach ZZK oraz na stronie internetowej zarządu – www.zzk. wroc.pl.

BIURA OBSŁugi klienta
Adresy biur obsługi klienta ZZK:
BOK nr 1 – ul. św. Antoniego 19 – tutaj sprawy będą załatwiali mieszkańcy, którzy do tej pory zgłaszali się do biura obsługi przy ul. Ruskiej 20/21;
BOK nr 2 – ul. Otwarta 3-5 – dawne biura przy
ul. Ołbińskiej 4b (rejon zarządzania H) i ul. Kaszubskiej 4;
BOK nr 3 – ul. Karola Miarki 7 – dawne biura przy ul. Ołbińskiej 4b (rejon F) i ul. Jedności Narodowej 202;
BOK nr 4 – ul. Michała Wrocławczyka 40-42 – dawne biura przy ul. Parkowej 25 i Sienkiewicza 52;
BOK nr 5 – ul. Brzeska 8-10 – dawne biura przy ul. Brzeskiej 8-10 i Komuny Paryskiej 28;
BOK nr 6 – ul. Gazowa 20 – dawne biura przy ul. Ślężnej 44-46 i Gajowej 34;
BOK nr 8 – ul. Galla Anonima 4 – dawne biura przy ul. Lindego 19 i Długosza 2-4;
BOK nr 10 (już działa) – ul. Gajowicka 96a – dawne biura przy ul. Gajowickiej 96 i Gajowickiej 195.
Adresy biur obsługi klienta firm zarządzających:
REJON R – ul. Papiernicza 82 (zarządca: Kompleksowa Obsługa Osiedla)
REJON S – ul. Hallera 149 (Romdom-3)
REJON U – ul. Spiżowa 29/31 (Admirom-5)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto