Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowy, dwudziesty Rossmann otwarty we Wrocławiu

Maciej Mrzygłocki
Maciej Mrzygłocki
Przy ul. Rydygiera 2a we Wrocławiu powstała nowa drogeria sieci Rossmann. Mieści się ona na parterze biurowca

Sklep Rossmann przy skrzyżowaniu ulic Rydygiera i Drobnera jest najnowszym w stolicy Dolnego Śląska. Funkcjonuje ich już w mieście 20.

- Zależy nam, aby klienci mieli do nas jak najłatwiejszy dostęp, stąd regularnie powstają kolejne sklepy we wszystkich dzielnicach Wrocławia - mówi Tomasz Cieślak, pracownik działu Public Relations sieci Rossmann.

W sklepie, na powierzchni 250 mkw., oferowanych jest kilkanaście tysięcy różnych artykułów. Sklepy oferują klientom produkty marek dostępnych wyłącznie w sieci Rossmann.

ZOBACZ ZDJĘCIA Z PIKNIKU LOTNICZEGO W SZYMANOWIE

- Jest to ponad 1800 artykułów, a marki te cieszą się coraz większym zaufaniem klientów - mówi Tomasz Cieślak. - Ponad setkę z nich wysoko ocenił niezależny niemiecki instytut badający jakość produktów Stiftung Warentest. Wiele wyróżniono także oceną bardzo dobrą lub dobrą w testach magazynu Öko-Test, który od lat zajmuje się oceną kosmetyków, leków, żywności i artykułów gospodarstwa domowego - dodaje Cieślak.

Asortyment obejmuje około 14 000 produktów zarówno renomowanych firm zagranicznych, jak i polskich. Oprócz towarów typowo drogeryjnych Rossmann sprzedaje także m.in. napoje, słodycze, herbaty, leki OTC, czyli te dostępne bez recepty wystawionej przez lekarza oraz suplementy diety. W niektórych sklepach kupić można również książki i wina.

Jak w każdej drogerii tej sieci, tak w tej przy Rydygiera można skorzystać z wielu promocji na różnego rodzaju produkty. Oferta rabatowa zmienia jest jednak systematycznie. Warto też odwiedzać portal doradczy www.rossnet.pl, gdzie na bieżąco publikowane są informacje o aktualnej ofercie.

Sklepy tej sieci znajdziemy w Niemczech, Czechach, Albanii, Turcji i na Węgrzech. W Polsce jest ich już blisko 650, a do końca roku ma powstać kolejnych 50. Sieć zatrudnia 9000 pracowników.

Firma angażuje się społecznie poprzez finansowe i produktowe wspieranie zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych inicjatyw. Współpracuje z Fundacją TVN "Nie jesteś sam" (akcja "Kup misia temu, kogo kochasz i pomóż tym, którzy potrzebują pomocy") oraz dystrybuuje kalendarz Dżentelmeni, z którego dochód przeznaczony jest na zakup butów dla dzieci z najuboższych rodzin (akcja "Stop bosym stopom"), a wraz z Polską Akcją Humanitarną włączyła się także w akcję pomocy ofiarom tsunami w Japonii przekazując część dochodu ze sprzedaży na ten właśnie cel.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto