Sklep Rossmann przy skrzyżowaniu ulic Rydygiera i Drobnera jest najnowszym w stolicy Dolnego Śląska. Funkcjonuje ich już w mieście 20.
- Zależy nam, aby klienci mieli do nas jak najłatwiejszy dostęp, stąd regularnie powstają kolejne sklepy we wszystkich dzielnicach Wrocławia - mówi Tomasz Cieślak, pracownik działu Public Relations sieci Rossmann.
W sklepie, na powierzchni 250 mkw., oferowanych jest kilkanaście tysięcy różnych artykułów. Sklepy oferują klientom produkty marek dostępnych wyłącznie w sieci Rossmann.
ZOBACZ ZDJĘCIA Z PIKNIKU LOTNICZEGO W SZYMANOWIE
- Jest to ponad 1800 artykułów, a marki te cieszą się coraz większym zaufaniem klientów - mówi Tomasz Cieślak. - Ponad setkę z nich wysoko ocenił niezależny niemiecki instytut badający jakość produktów Stiftung Warentest. Wiele wyróżniono także oceną bardzo dobrą lub dobrą w testach magazynu Öko-Test, który od lat zajmuje się oceną kosmetyków, leków, żywności i artykułów gospodarstwa domowego - dodaje Cieślak.
Asortyment obejmuje około 14 000 produktów zarówno renomowanych firm zagranicznych, jak i polskich. Oprócz towarów typowo drogeryjnych Rossmann sprzedaje także m.in. napoje, słodycze, herbaty, leki OTC, czyli te dostępne bez recepty wystawionej przez lekarza oraz suplementy diety. W niektórych sklepach kupić można również książki i wina.
Jak w każdej drogerii tej sieci, tak w tej przy Rydygiera można skorzystać z wielu promocji na różnego rodzaju produkty. Oferta rabatowa zmienia jest jednak systematycznie. Warto też odwiedzać portal doradczy www.rossnet.pl, gdzie na bieżąco publikowane są informacje o aktualnej ofercie.
Sklepy tej sieci znajdziemy w Niemczech, Czechach, Albanii, Turcji i na Węgrzech. W Polsce jest ich już blisko 650, a do końca roku ma powstać kolejnych 50. Sieć zatrudnia 9000 pracowników.
Firma angażuje się społecznie poprzez finansowe i produktowe wspieranie zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych inicjatyw. Współpracuje z Fundacją TVN "Nie jesteś sam" (akcja "Kup misia temu, kogo kochasz i pomóż tym, którzy potrzebują pomocy") oraz dystrybuuje kalendarz Dżentelmeni, z którego dochód przeznaczony jest na zakup butów dla dzieci z najuboższych rodzin (akcja "Stop bosym stopom"), a wraz z Polską Akcją Humanitarną włączyła się także w akcję pomocy ofiarom tsunami w Japonii przekazując część dochodu ze sprzedaży na ten właśnie cel.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: CZTERDZIESTĄ BIEDRONKĘ OTWORZĄ WE WROCŁAWIU
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?