Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowe marki we wrocławskich galeriach handlowych

OPRAC.: Łukasz Bronicz
Jesień przyniosła świeży powiew we wrocławskich galeriach handlowych. W Magnolii, Renomie, Factory i Arkadach Wrocławskich otworzono salony nowych marek. Coś dla siebie znajdą miłośnicy modnej odzieży, ładnej fryzury, a także fani zabawek.

Do Factory we Wrocławiu po krótkiej przerwie powracają salony Wittchen i Ochnik. Obie marki słyną ze sprzedaży wysokiej jakości galanterii skórzanej i dodatków. Sklepy przeszły gruntowny remont.

Magnolia Park proponuje swoim klientom dwie nowe marki. Toys Box, otworzony na pierwszym piętrze w pobliżu strefy restauracyjnej, oferuje szeroką gamę zabawek zarówno dla maluszków, jak i starszych dzieci. Sklep jest podzielony kolorystycznie na strefy, by ułatwić znalezienie zabawki marzeń: różowa przeznaczona jest dla dziewczynek, niebieska - dla chłopców, w jasnoróżowej znajdziemy zabawki dla najmłodszych, a strefa edukacyjna jest oznaczona kolorem żółtym.

ZOBACZ TAKŻE: Narodowe Forum Muzyki - listopadowy repertuar pod znakiem jazzu

Quiosque natomiast jest adresowany dla kobiet, które chcą poszerzyć swoją szafę o modne kolekcje ubrań, które sprawdzą się zarówno na oficjalną uroczystość, jak i na spotkanie towarzyskie. - Quiosque to kolejny sklep, który w ostatnim czasie poszerzył naszą ofertę. Jestem przekonany, że perfekcyjnie skrojone ubrania, materiały najwyższej jakości i porady stylistów przemówią do naszych klientek – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

W Arkadach Wrocławskich znajdziemy nową polską markę - Essenza di Stile. Salon stawia na modę damską, stanowiącą połączenie klasyki z trendami stylu casual. Essenza di Stile zwraca uwagę przemyślanymi kompozycjami, częstymi dostawami nowych kolekcji i niepowtarzalnymi krótkimi seriami.

POLECAMY: Jazztopad 2015 - niedługo wielkie święto jazzu (PROGRAM)

We wrocławskiej Renomie coś dla siebie znajdą zapaleni brodacze - salony Broadway Group i Barber Shop połączyły swe siły, by w jednym miejscu świadczyć kompleksowe usługi fryzjerskie dla pań i panów. - Mam nadzieję, że każdy szanujący się facet odkryje w naszym salonie odrobinę przestrzeni dla siebie, gdzie będzie chciał bywać, dobrze się bawić i czuć się wyjątkowo dobrze. Barber Shop Broadway Group to miejsce dla ludzi świadomych, inteligentnych i ambitnych, dla ludzi z klasą, którzy chcą bywać w miejscach stworzonych właśnie dla nich. A ponad wszystko - chcą świetnie wyglądać - mówi Artur Andruszczyszyn, właściciel salonu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto