MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Nasza kampania społeczna została doceniona przez Europę

Anna Gabińska
Nagrodę w konkursie SABRE Magdalenie Chudzikiewicz, rzeczniczce wydawnictwa Polskapresse wręcza Paul Holmes, przewodniczący jury.
Nagrodę w konkursie SABRE Magdalenie Chudzikiewicz, rzeczniczce wydawnictwa Polskapresse wręcza Paul Holmes, przewodniczący jury.
Zwycięstwo Szkoły „Szkoła bez przemocy”, kampania społeczna „Słowa Polskiego•Gazety Wrocławskiej” i Fundacji Grupy TP, zdobyła nagrodę w europejskim konkursie SABRE Awards 2007.

Zwycięstwo Szkoły
„Szkoła bez przemocy”, kampania społeczna „Słowa Polskiego•Gazety Wrocławskiej” i Fundacji Grupy TP, zdobyła nagrodę w europejskim konkursie SABRE Awards 2007. Pobiliśmy Czechy, Rosję i Rumunię

SABRE Awards to prestiżowy międzynarodowy konkurs branży public relations. Jego organizatorem jest The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu jest organizowana po raz trzeci. Wśród nominowanych w kategorii „Eastern Europe” były cztery projekty: z Czech, Rosji, Rumunii oraz Polski.
Kampania „Szkoła bez przemocy” jest prowadzona przez 16 dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych od kwietnia ubiegłego roku. Akcję przygotowaliśmy wraz z ekspertami z psychologii i pedagogiki w odpowiedzi na narastający poziom agresji w polskich szkołach. Głównym celem projektu jest uświadomienie problemu przemocy, pokazanie uczniom, nauczycielom i rodzicom, że nie trzeba się na nią godzić. Oprócz podniesienia świadomości zjawiska akcja zapewnia szkołom narzędzia oraz wsparcie, dzięki którym same mogą rozpocząć walkę z problemem. Kampania skierowana jest do szerokiej opinii publicznej, szkół, uczniów, nauczycieli i rodziców oraz instytucji związanych ze szkolnictwem, przedstawicieli administracji i organizacji pozarządowych.
Do kampanii przyłączyło się ponad 3 tysiące szkół (co 10. placówka w Polsce). W 16 dziennikach regionalnych prowadzących kampanię zamieszczono w sumie (od kwietnia 2006 do marca 2007) ponad dwa tysiące publikacji. Ukazały się w: „Słowie Polskim•Gazecie Wrocławskiej”, „Dzienniku Bałtyckim”, „Dzienniku Łódzkim”, „Dzienniku Zachodnim”, „Expressie Ilustrowanym”, „Gazecie Krakowskiej” i „Głosie Wielkopolskim”. Również w „Dzienniku Wschodnim”, „Echu Dnia”, „Gazecie Lubuskiej”, „Gazecie Pomorskiej”, „Gazecie Współczesnej”, „Głosie – Dzienniku Pomorza”, „Kurierze Porannym”, „Nowej Trybunie Opolskiej”, „Nowinach – Gazecie Codziennej” oraz „Tygodniku Ostrołęckim”.
Kampania jest realizowana pod honorowym patronatem Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego.
Jej organizatorami są Grupy Wydawnicze Polskapresse i Media Regionalne oraz Fundacja Grupy TP. •

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

POLITYCY jako dzieci

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto