- To świetny pomysł i nowość w Polsce. Cieszę się, że Ikea zebrała się i wymyśliła taką akcję, która może pomóc w reklamie marki" - mówił jeden z widzów obecnych w piątek wieczorem na parkingu przed sklepem. - Przyjechałem odebrać żonę z pracy i przy okazji jak już tu jestem chętnie obejrzę film.
W trakcie projekcji wystąpiły małe komplikacje - zabrakło prądu - ale sytuacja została szybko opanowana i film można było obejrzeć do końca. Podczas pierwszego seansu po parkingu jeździły też hostessy na rolkach, które rozdawały widzom krówki.
- Dzisiejszy seans nie cieszył się zbyt dużą frekwencją, prawdopodobnie z powodu słabej reklamy - tłumaczył Aleksander Ilnicki, pracownik firmy Dobrekino.pl, która odpowiadała za wyświetlanie filmu i sprawy techniczne.
Kolejny seans odbędzie się 9 lipca. Emisja filmu "Jalla! Jalla!" w oryginalnej wersji językowej z polskimi napisami rozpocznie się wieczorem, tuż po zamknięciu sklepu IKEA.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?