Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Modowe wariacje na stoku

Informacja prasowa
Modowe wariacje na stoku
Modowe wariacje na stoku
Białe szaleństwo na stoku to dla wielu jeden z lepszych sposobów spędzania wolnego zimowego czasu. A ponieważ w ostatnich latach stoki narciarskie stały się mobilnymi wybiegami mody, pokaż też swoje modowe wariacje!

Modowe wariacje na stoku

Bądź trendy na stoku – kroje i kolory
Jednak zanim wybierzesz się do sklepu po nową odzież zimową, zorientuj się co na ten sezon zaproponowali projektanci. Dzięki temu będziesz wiedziała czego szukać, by na stoku wyglądać modnie i stylowo. W tym sezonie królują kobiece i jednocześnie odważne fasony. Modne będą kroje dopasowane i podkreślające sylwetkę. Na wybiegi powróciły szarości, jednak obok nich stale i niezmiennie występują stroje w intensywnych kolorach. Tej zimy warto postawić na żółcienie i kolor musztardowy. Powodzeniem cieszyły się także błękity oraz kolory morza – w takich tonacjach będziesz się pięknie odznaczać na tle górskiego krajobrazu. Stylizacje typu color-block, monochromatyczne zestawy, a także total look – to propozycje, które będą tej zimy na topie. Równie mocnym i ciekawym trendem jest także zamek w odcieniu kontrastującym z całością stroju.

**Czytaj także:

Zimowe stylizacje z dodatkami

**

Wyróżnij się – postaw na dodatki
Ubierz się tak, by czuć się na stoku komfortowo – dopasuj krój odzieży do sylwetki i postaw na odzież wykonaną z lekkich, funkcjonalnych i oddychających tkanin, które nie będą krępowały twoich ruchów. Zwróć też uwagę na to, by materiały były wiatroszczelne i nieprzemakalne – te ich właściwości okażą się na stoku nieocenione. Warto postawić także na unikalne dodatki, które dodadzą uroku twojej stylizacji – dzięki nim niewielkim kosztem możesz urozmaicić, a nawet całkowicie zmienić jej charakter! Jednym z takich dodatków jest czapka. Zgodnie z obowiązującym trendem, w modzie będą czapki futrzane. Jednak jeżeli nie czujesz się w nich dobrze, postaw na te wełniane. Z racji tego, że futro zawładnęło sezonem 2013/2014, powodzeniem cieszą się futerkowe wstawki, takie jak np. te na obszyciu kaptura. Element stroju, który możesz potraktować jako ciekawy dodatek to kask. Jest niezwykle ważny z uwagi na bezpieczeństwo, jednak doskonale sprawdzi się także jako modowy detal, który podkreśli i uzupełni twoją stylizację.

Miksuj i baw się modą
Jeżeli lubisz eksperymentować, łączyć różne stylizacje i tworzyć wybuchowe modowe mieszanki – ten sezon jest zdecydowanie dla ciebie. Tej zimy to nie łączenie, ale miksowanie elementów jest na fali – wszystkie chwyty dozwolone. Projektanci postawili także na wielofunkcyjność – wiele modeli kurtek narciarskich jest zaprojektowanych tak, by można je było nosić także poza stokiem.

**Czytaj także:

Ubierz się modnie pod płaszcz

**

Bądź smart!
Zimowa odzież sportowa nie należy do najtańszych. Zazwyczaj wysoka jakość idzie w parze z równie wysoką ceną. Jednak istnieją sprytne sposoby na to, by kupić odzież światowych marek w atrakcyjnej cenie – wystarczy wybrać się do outletu. Miejscami tego typu są warszawskie centra Outlet Factory Annopol i Ursus, które posiadają bardzo bogatą ofertę oryginalnych fasonów zimowej odzieży sportowej. Swoje salony outletowe posiadają tam marki takie jak m.in. Brugi, Hi-Tec, Mountain Warehouse, Rossigniol czy Quicksilver. Są to sklepy, w których znajdziesz nie tylko odzież, ale także akcesoria i sprzęt sportowy. Co więcej, możesz też liczyć na fachową pomoc sprzedawców w doborze odpowiedniego sprzętu czy obuwia. Dodatkowym atutem jest także cena – przez cały rok od 30 do 70 proc. niższa niż w regularnych centrach handlowych. Factory promuje ideę smart shoppingu, czyli sprytnego i świadomego robienia zakupów. Kupując w Factory oszczędzasz, nie tracąc na jakości, a wybór jest tak szeroki, że z pewnością nie wyjdziesz z pustymi rękami. Jeżeli planujesz zakup rzeczy niezbędnych na stok, koniecznie odwiedź Factory – udane zakupy gwarantowane.

Marka Factory
Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę NEINVER w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce – Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64 500 m2. Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.
Factory jest pierwszą i największą siecią centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Różnorodny i atrakcyjny dobór najemców oraz ceny niższe od 30% do 70% to zalety, wyróżniające tę sieć.
Centra Outlet Factory są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.

Chcesz wiedzieć więcej, to polub nas na:

ŻYCIE i STYL

**Widziałeś fajną kolekcję, byłeś na pokazie mody, interesujesz się modą lub sam szyjesz kolekcje,

NAPISZ ARTYKUŁ

, lub

DODAJ GALERIĘ ZDJĘĆ

**

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto