Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Magdalena Popławska zachęca: Nie baw się w kata, kup karpia w płatach

REDAKCJA portalu
REDAKCJA portalu
Klub Gaja rozkręca kampanię pt. "Jeszcze żywy KARP 2012".

Klub Gaja z Bielksa-Białej, jak co roku przed świętami Bożego Narodzenia, walczy o humanitarne traktowanie karpi. Głównym hasłem tegorocznej kampanii pt. "Jeszcze żywy KARP 2012" jest: "Nie baw się w kata, kup karpia w płatach". Klub Gaja przypomina, że każdy konsument ma wybór i może wpłynąć na sprzedaż tych ryb, które jako jedyne ryby w Polsce są sprzedawane żywcem. Sprzedaż karpi z lodu czy z chłodni zmniejsza ich cierpienie.

Kampanię w tym roku wspierają Magdalena Różczka, Bartłomiej Topa, Julia Pietrucha i Magdalena Popławska. Aktorzy mają wymalowane karpie na twarzach. W spotach kampanii pyszczki ryb, wymalowanych na twarzach artystów, poruszają się wówczas kiedy oni sami przemawiają. Akcję wspiera też Olga Tokarczuk i kucharz Robert Makłowicz.

- Z kulinarnego punktu widzenia świeżość ryby jest sprawą zasadniczą, jednak możliwie jak najkrótsza droga pomiędzy towarem a klientem nie powinna wcale oznaczać, że ryby trzymane są w wielkiej liczbie w małych zbiornikach, a potem duszone w plastikowych torbach nabywców - mówi Makłowicz na stronie jeszczezywykarp.pl.

W tym roku kampania po raz pierwszy ma swoją stronę internetową. Znajdziemy na niej m.in. plakaty, bannery i wzory pism, które można w swoim imieniu przesłać do służb odpowiedzialnych za zapewnienie humanitarnego traktowania zwierząt oraz przestrzegania prawa.



Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto