Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

MADOA 2016. Anna Biela połączyła sztukę z biznesem

kk
Dr Anna Biela w salonie w otoczeniu swoich prac
Dr Anna Biela w salonie w otoczeniu swoich prac fot. Grzegorz Kijakowski
Czy można łączyć sztukę z biznesem? Okazuje się, że tak. Najlepszym przykładem tego, że takie fuzje są nie tylko możliwe, ale i kończą się sukcesem, jest dr Anna Biela. Artystka, na co dzień szefowa marketingu w salonach Citroën, DS i Honda BIELA w Długołęce. Właśnie rusza kolejna odsłona projektu MADOA, którego inspiratorką i organizatorką jest pani Anna.

W tym roku artyści, którzy odpowiedzą na zaproszenie Dr. Anny Bieli będą tworzyć prace, które ma połączyć "Niebo". - Niebo jako nieboskłon, w który patrzymy każdego dnia, ale też jako miejsce związane z naszym duchem - wyjaśnia artystka i dodaje, że wszystkie obrazy, które powstaną od 12 do 21 sierpnia zawisną później w galerii MADOA 10N3 utworzonej w sąsiadujących ze sobą salonach samochodowych w Długołęce. Ona sama zajmie się w tym roku tworzeniem muralu. - Otrzymałam zgodę i mam do zagospodarowania budynek Autorskiego Liceum Artystycznego przy ul. Robotniczej we Wrocławiu - mówi z uśmiechem. - To będzie dla mnie bardzo pracowity czas.

MADOA obchodzi w tym roku swój jubileusz. Pomysł jego realizacji zrodził się w głowie absolwentki Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu pięć lat temu. - Zaczęło się od spotkania miłośników Hondy “Pokaż Swoją Hondę", który organizowałam w naszym salonie w Długołęce - opowiada dr Anna Biela. - Plener malarski miał być uzupełnieniem zlotu fanów tej marki, odbywał się więc na terenie firmy w Długołęce. Tutaj powstał pierwszy mural i odbyła się pierwsza wystawa.
Rok później pani Anna przekonała do swojego pomysłu zarządzających wrocławskim stadionem. - Pokłosiem tamtego pleneru były murale, które powstały właśnie na stadionie w sektorze B - wspomina artystka, która zapraszała swoich przyjaciół także na teren Toya Golf i do centrum Wrocławia.
- To już druga szkoła, która zostanie pomalowana w ramach projektu, starałam się wybierać takie miejsca, które są zniszczone, by nadać im nowy wizerunek - mówi nasza rozmówczyni.
Na co dzień pani Anna jest wiceprezesem salonu Honda, Citroën i DS w Długołęce. Zajmuje się m.in. marketingiem. - Staram się łączyć sztukę z moją codzienną pracą - mówi. - Cieszę się, że prace, które powstawały podczas projektu mogły być wystawiane w obu naszych salonach. Wszystko dzięki temu, że nasz projekt został inspirowany obecnym rokiem 2016 w którym Wrocław pełni funkcje Europejskiej Stolicy Kultury.

od 7 lat
Wideo

echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na dlugoleka.naszemiasto.pl Nasze Miasto