Rozmowy są prowadzone z pięcioma dużymi koncernami - zarówno polskimi, jak i międzynarodowymi.
- Sami wytypowaliśmy kilka firm i wysłaliśmy wstępne oferty. Staraliśmy się dopasować ofertę do oczekiwań tych koncernów. Odzew był naprawdę spory - mówi Adam Burak z wrocławskiego stadionu. - Jedna z firm, z którą rozmawiamy, działa w branży motoryzacyjnej.
W wysłanej ofercie zawarta jest szczegółowa liczba nośników reklamowych, nawet takich jak flagi czy oznaczenia na drogowskazach prowadzących na stadion. Ekwiwalent reklamowy jest wart 30 milionów złotych.
Na co może liczyć sponsor tytularny poza reklamą?
- Oferta będzie spersonalizowana do potrzeb sponsora. Na pewno będzie mógł korzystać z prywatnej loży, sali konferencyjnej otwartej całą dobę przez siedem dni w tygodniu, dostanie również pulę biletów na wszystkie imprezy odbywające się na stadionie - wymienia Adam Burak.
Negocjacje potrwają jeszcze kilka miesięcy, jednak dokładna data ich zakończenia nie jest zdradzana przez zarządców wrocławskiego stadionu.
Czytaj również: Nocny bieg na wrocławskim stadionie [zdjęcia]
Świątek w finale turnieju w Rzymie!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?