Kradzieże, groźby, seks. Co ludzie zrobią dla Słodziaków z Biedronki

Andrzej Bazylczuk
Andrzej Bazylczuk
Słodziaki i Świeżaki to gigantyczny sukces sieci Biedronka. Klienci tak pokochali pluszowe warzywa, owoce i zwierzaki, że są w stanie zrobić bardzo wiele, by zdobyć zabawki lub naklejki uprawniające do ich odbioru. Zobaczcie sami, jakie zamieszanie spowodowała promocja. Czytaj dalej ------>Robert Woźniak
Słodziaki i Świeżaki to gigantyczny sukces sieci Biedronka. Klienci tak pokochali pluszowe warzywa, owoce i zwierzaki, że są w stanie zrobić bardzo wiele, aby zdobyć zabawki lub naklejki uprawniające do ich odbioru.

Gang Świeżaków to program lojalnościowy, który gościł w marketach w różnych krajach, ale cieszył się umiarkowanym zainteresowaniem. To zmieniło się, gdy pluszowe owoce i warzywa zawitały do Polski. Świeżaków pojawił się w Biedronkach w sierpniu 2016 roku i z miejsca podbił serca klientów. Polacy wymienili za naklejki lub kupili aż 5 mln pluszaków. Spektakularny sukces sprawił, że akcję powtórzono w kolejnym roku.

W 2018 roku Świeżaki ustąpiły miejsca Gangowi Słodziaków. Pluszowe zwierzaki okazały się równie skutecznym magnesem na klientów, a doczekały się także książek i gadżetów ze sobą w roli głównej. Sukces Biedronki próbowała powtórzyć konkurencja, ale jak dotąd nie zdołała skopiować fenomenu Świeżaków i Słodziaków. Ostatnią próbę podjął Lidl, który kusi Leśnymi Lidlakami.

Olbrzymia popularność pluszaków z Biedronki powoduje niestety także patologiczne sytuacje. Świeżaki i Słodziaki mają swoją mroczną stronę, a w niej kradzieże, seks i groźby. Zresztą zobaczcie sami:

Zobacz też:

Sprawdź też:

Już wiadomo. Jest regionalizacja obostrzeń

Wideo

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Ładnie to określono warzywa... warzywa to kupują

h
hehe

Słodziaki to jak papierek lakmusowy na i d i o t ó w. Od razu widać, kto jest godny pożałowania. A projektanci tej promocji mają pewnie bekę, że udało im się tak upodlić najgorzej sytuowaną mentalnie część p0lskiego społeczeństwa.

G
Gość

Nagroda Darwina dla twórcy tej "promocji" się nalezy

L
Lady

Nagroda Darwina dla Bierdonki

G
Gość

totalna glupota...do czego to doszlo!

Dodaj ogłoszenie