W muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu znajduje się kodeks pracownika poczty, pochodzący z 2002 roku. W dokumencie tym czytamy :
"Klient jest dla mnie najważniejszy. Jestem świadomy, że Poczta Polska istnieje dzięki klientom. Celem mojej pracy jest satysfakcja klienta. Dbam o każdego klienta i wysoki poziom świadczonych usług. Jestem pozytywnie nastawiony wobec klienta, rozpoznaję jego potrzeby, służę mu radą i pomocą. Muszę być lepszy od konkurencji".
Kodeks jest godny uwagi, jednak zderzenie z rzeczywistością brutalne. Pięknie brzmiące hasła nie znajdują niestety zastosowania w praktyce. Wystarczy przejść się na najbliższą pocztę, by móc się o tym przekonać. Może taki stan rzeczy spowodowany jest tym, że kodeks leży w muzeum, a nie wisi na pocztach, w miejscach ogólnie dostępnych i widocznych, tak by nikt o nim nie zapominał?
Co o tym sądzisz? Czy taki kodeks powinien znajdować się we wszystkich placówkach pocztowych?
MUZEA WE WROCŁAWIU - DLACZEGO WARTO JE ODWIEDZAĆ
POCZTA POLSKA W STYLU ART DECO (ZDJĘCIA)
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?