W styczniu 2013 poznamy nowe logo i nową stronę internetową centrum.
- Chcemy odświeżyć wizerunek Impartu - mówi Paweł Ziarko z biura festiwalowego Wrocław 2016. - Pragniemy, by Impart stał się miejscem, w którym wrocławianie chętnie będą spędzać czas wolny. Ma być takim alternatywnym miejscem spotkań dla mieszkańców stolicy Dolnego Śląska.
W styczniu ruszy kampania pod hasłem "Klimat na spotkanie" - ma ona właśnie na celu zaakcentować nowy wizerunek Impartu w przestrzeni miejskiej. Bo Impart promować się będzie na billboardach. Na wielkoformatowych powierzchniach znajdą się twarze par w różnym wieku. Osoby, które będą widoczne na billboardach, zostaną wyłonione podczas castingu.
- Szukamy zarówno studentów, jak również osób w wieku 30-45 lat. Wiemy już, że pierwszy casting, właśnie dla tej drugiej grupy, odbędzie się 29 grudnia - dodaje Paweł Ziarko. - Wciąż jednak czekamy na zgłoszenia. Można je przysyłać na adres [email protected] do 24 grudnia.
Zgłoszenie powinno zawierać dane osobowe i zdjęcie osoby chętnej do wzięcia udziału w kampanii.
Czytaj też:
Koncerty w klubach | Woodstock 2013 | Premiery kinowe | Koncert Matisyahu |
Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?