18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Godło Jakości 2011 dla Wrocławskiego Parku Wodnego

Redakcja
materiały prasowe
Podczas uroczystej Gali w siedzibie Business Centre Club w Warszawie, prezes Wrocławskiego Parku Wodnego Krzysztof Hołub, odebrał Godło "Jakość Obsługi 2011"

W skład Kapituły decydującej o przyznaniu Godła "Jakość Obsługi" wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce. Każdy klient po przejściu przez proces rejestracji, zgłasza w Programie Jakość Obsługi własną obserwację, a jego ocena wpływa na wyniki.

Najlepsze firmy nagradzane są Godłem Jakość Obsługi - laureaci Godła tworzą elitarne grono TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

Godło przyznawane jest nieodpłatnie, a firmy nie muszą zgłaszać swojego uczestnictwa. To konsumenci decydują o obecności firmy w Programie Jakość Obsługi,
poprzez zgłoszenie obserwacji na jej temat.

Czy Park Wodny zasługuje na Godło Jakości?

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dolnoslaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto