W skład Kapituły decydującej o przyznaniu Godła "Jakość Obsługi" wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce. Każdy klient po przejściu przez proces rejestracji, zgłasza w Programie Jakość Obsługi własną obserwację, a jego ocena wpływa na wyniki.
Najlepsze firmy nagradzane są Godłem Jakość Obsługi - laureaci Godła tworzą elitarne grono TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.
Godło przyznawane jest nieodpłatnie, a firmy nie muszą zgłaszać swojego uczestnictwa. To konsumenci decydują o obecności firmy w Programie Jakość Obsługi,
poprzez zgłoszenie obserwacji na jej temat.
Czy Park Wodny zasługuje na Godło Jakości?
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?