Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Cukierki z orzeszkami, kredki i silikonowe krasnoludki. Ratusz wyda ponad 220 tys. zł na gadżety do promocji Wrocławia

Monika Fajge
Monika Fajge
Smycze, bawełniane torby, T-shirty, breloczki i wiele innych przedmiotów zamówił wrocławski ratusz. Gadżety mają być formą promocji miasta.

Sześć firm chce zaprojektować i wykonać dla Wrocławia gadżety promocyjne: dwie z Wrocławia i po jednej z: Warszawy, Poznania, Krakowa i Brodnicy. Tyle zgłosiło się do ogłoszonego przez Urząd Miasta przetargu. Najdroższa oferta opiewa na prawie 228 tys. zł, najtańsza na niewiele ponad 159 tys. zł. Wykonawcę zapewne uda się wybrać, bo "kwota na sfinansowanie zamówienia wynosi 221 400 zł brutto" - informuje Ewa Anna Kulik z Urzędu Miasta.

Ratusz wie, czego chce. Na liście gadżetów jest 16 pozycji. Wśród nich:

  • 6 tys. sztuk smyczy lateksowych,
  • 4 tys. toreb bawełnianych (w tym połowa z krótkimi uszami),
  • 2600 koszulek /T-shirtów dla dorosłych,
  • 200 T-shirtów dla dzieci
  • buffy (chusty wielofunkcyjne) – 200 sztuk,
  • powerbanki (10000 mAh) – 350 sztuk,
  • breloczki silikonowe w kształcie krasnoludka – 2 tys. sztuk,
  • czekoladki nadziewane – 7 tys. sztuk,
  • 50 kilogramów cukierków z orzeszkami arachidowymi,
  • opaski odblaskowe – 4 tys. sztuk,
  • pendrive 16GB – 1,5 tys. sztuk,
  • 1,8 tys. magnesów na lodówkę,
  • 15 tys. lateksowych baloników,
  • kredki i długopisy - po 500 sztuk.

Gadżety mają zostać wykorzystane m.in. podczas Dnia Życzliwości czy Wrocławskiego Festiwalu Krasnoludków oraz innych wydarzeń organizowanych przez wrocławski ratusz.

Urząd Miasta Wrocław wyda także ponad 160 tys. złotych na filmiki wideo

Ratusz zainwestuje też w dwa fabularyzowane i cztery niefabularyzowane spoty reklamowe oraz dwa programy o tematyce turystycznej, edukacyjnej, historycznej lub informacyjnej. Czego konkretnie będą dotyczyć "filmiki"? Dziś wiadomo tylko, że spoty mają trwać nie dłużej niż 30 sekund, a programy mają składać się z czterech odcinków o długości 7-12 minut.

"Faktyczne zakresy emisji materiałów będą wynikały z bieżącego zapotrzebowania Wydziału Promocji Miasta i Turystyki w zakresie promocji miasta wśród mieszkańców i turystów z kraju i zagranicy" - powiedział nam Krzysztof Szłapka z wrocławskiego ratusza.

Czy takie gadżety będą skutecznie promować nasze miasto? Czekamy na Wasze opinie!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Cukierki z orzeszkami, kredki i silikonowe krasnoludki. Ratusz wyda ponad 220 tys. zł na gadżety do promocji Wrocławia - Gazeta Wrocławska

Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto