Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Coraz wyższe ceny w sieciach handlowych. Co kosztuje najwięcej? Oto 10 sklepów w kolejności od najdroższego do najtańszego [lista]

Agnieszka Domka-Rybka
Agnieszka Domka-Rybka
Raport ASM Sales Force Agency wskazuje, że w sierpniu wartość uśrednionego koszyka zakupowego wzrosła - miesiąc do miesiąca - o 1 procent - podaje portal Bankier.pl. 

Audytorzy wzięli pod lupę 40 artykułów pierwszej potrzeby (tych samych marek i o takiej samej wadze) z różnych kategorii. Uwzględnili sklepy stacjonarne, internetowe oraz tzw. hybrydy (sprzedaż i online, i offline). 

W koszyku znalazły się m.in. mięso, wędliny, ryby, mrożonki,  nabiał, chemia domowa, kosmetyki. 

Badanie przeprowadzono w dyskontach (Lidl i Biedronka), sieciach tradycyjnych (Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Intermarché, Kaufland, Tesco) oraz cash & carry (Makro i Selgros).

Najwięcej za te same zakupy to 252,41, a najmniej 214,74 zł, czyli wychodzi 38 zł różnicy. 

Co podrożało najbardziej? Gdzie można zrobić zakupy za najmniejsze pieniądze, a gdzie trzeba zapłacić za to samo dużo więcej? Zobaczcie na następnych stronach
Raport ASM Sales Force Agency wskazuje, że w sierpniu wartość uśrednionego koszyka zakupowego wzrosła - miesiąc do miesiąca - o 1 procent - podaje portal Bankier.pl. Audytorzy wzięli pod lupę 40 artykułów pierwszej potrzeby (tych samych marek i o takiej samej wadze) z różnych kategorii. Uwzględnili sklepy stacjonarne, internetowe oraz tzw. hybrydy (sprzedaż i online, i offline). W koszyku znalazły się m.in. mięso, wędliny, ryby, mrożonki, nabiał, chemia domowa, kosmetyki. Badanie przeprowadzono w dyskontach (Lidl i Biedronka), sieciach tradycyjnych (Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Intermarché, Kaufland, Tesco) oraz cash & carry (Makro i Selgros). Najwięcej za te same zakupy to 252,41, a najmniej 214,74 zł, czyli wychodzi 38 zł różnicy. Co podrożało najbardziej? Gdzie można zrobić zakupy za najmniejsze pieniądze, a gdzie trzeba zapłacić za to samo dużo więcej? Zobaczcie na następnych stronach Szymon Starnowski
Raport ASM Sales Force Agency wskazuje, że w sierpniu wartość uśrednionego koszyka zakupowego wzrosła - miesiąc do miesiąca - o 1 procent.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Niedziele handlowe mogą wrócić w 2024 roku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto