MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Bank na Solnym

BARTOSZ CHOCHOŁOWSKI
Właśnie został zarejestrowany PTF Bank z siedzibą we Wrocławiu. Formalnie mamy w stolicy Dolnego Śląska już cztery banki PTF Bank będzie miał siedzibę przy pl.

Właśnie został zarejestrowany PTF Bank z siedzibą we Wrocławiu. Formalnie mamy w stolicy Dolnego Śląska już cztery banki

PTF Bank będzie miał siedzibę przy pl. Solnym w budynku starej giełdy, gdzie mieści się Polskie Towarzystwo Finansowe. Zresztą od znanego skrótu PTF nowy bank wziął swoją nazwę.
Hiszpańscy właściciele obu instytucji stwierdzili, że wrocławska marka PTF jest znana w Polsce bardziej, niż CC-Bank (dotychczasowa nazwa poznańskiego banku).
Polskie Towarzystwo Finansowe to firma pośrednicząca w udzielaniu kredytów. Specjalizowała się w pożyczkach samochodowych, ale ostatnio zwiększyła swój udział w kredytach hipotecznych.
PTF od pół roku należy do hiszpańskiej grupy Santander Central Hispano. PTF i CC-Bank ściśle współpracują ze sobą. Hiszpanie twierdzili, że korzystniej będzie, kiedy obie instytucje działać będą w jednym mieście. Przeprowadzka do Wrocławia nastąpi za 6-8 tygodni.
Prezes PTF i członek zarządu PTF Banku Grzegorz Jurczyk zapewnia, że wszyscy poznańscy pracownicy byłego CC-Banku dostali oferty pracy we Wrocławiu. I wielu z nich skorzystało.
- Poza kredytami samochodowymi zamierzamy zwiększać swój udział w rynku kredytów mieszkaniowych. W tym segmencie planujemy być w bankowej czołówce - zapowiada Grzegorz Jurczyk.
W przyszłym roku bank zamierza przyjmować depozyty, wydawać karty kredytowe i wprowadzić szereg innych usług, dzięki którym pozyska masowego klienta. Ale czy mimo używania popularnej nazwy PTF stanie się znanym bankiem?
Jak pokazały badania przeprowadzone przez firmę IPT, wrocławskie instytucje finansowe wcale nie są popularne. Wyjątkiem jest BZ WBK, którego zna co trzeci mieszkaniec. Tuż za nim plasuje się PKO BP. Niewiele gorzej wypadł PeKaO SA.
Ale okazało się, że Lukas Bank i EuroBank mieszczą się w niezbyt zaszczytnej kategorii „inne”.
- To pierwsze, ale nie ostatnie takie badanie przeprowadzone przez naszą firmę - mówi Andrzej Wojtuń, dyrektor ds. badań marketingowych firmy IPT.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Pierwszy trening polskich piłkarzy pod okiem 2500 kibiców

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto