Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

39 przedszkoli z woj. warmińsko-mazurskiego przyłączyło się do kampanii

Redakcja
Źródło: Informacja prasowa
Źródło: Informacja prasowa
W październiku do 39 przedszkoli z woj. warmińsko-mazurskiego trafiły zestawy edukacyjne wprowadzające najmłodszych w świat wody. Podczas zajęć dzieci będą miały okazję poznać zasady zdrowego życia, poszerzyć swoją wiedzę o roli wody w otaczającym świecie oraz poznać jej właściwości, zastosowania i sposoby oszczędzania.

Kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” ma na celu kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych. Jak twierdzą niezależni eksperci wczesne dzieciństwo jest okresem, w którym najłatwiej nauczyć dziecko przestrzegania właściwych zachowań żywieniowych. Z tego powodu akcja edukacyjna, odbywająca się w ramach kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” została zaadresowana właśnie do dzieci w wieku przedszkolnym i ich wychowawców, a także rodziców i opiekunów.
„Poprzez kampanię chcemy zachęcać dzieci do picia wody, promujemy zdrowy tryb życia, kładąc nacisk na prawidłowe odżywianie oraz aktywność fizyczną,
a także postawy proekologiczne” - mówi Monika Piekarska, przedstawicielka firmy Żywiec Zdrój, organizatora kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”. „Bardzo cieszy nas fakt, że tak wiele przedszkoli z województwa warmińsko-mazurskiego przyłączyło się do akcji”.
W pakietach, które trafiły do przedszkoli znajdują się materiały edukacyjne opracowane przy udziale specjalistów, m.in. z zakresu żywienia, pedagogów, psychologów, a także fizyka i ekologa. W skład zestawów wchodzą m.in. poradnik dla wychowawców, atrakcyjne zeszyty ćwiczeń dla dzieci oraz tablice i pomoce dydaktyczne – pacynki
z sympatycznym bohaterem kampanii oraz płyty CD z piosenką Zdrojka. Materiały edukacyjne opierają się na metodach warsztatowych wykorzystujących twórcze myślenie, pozwalających na trenowanie pamięci i wyobraźni.

Scenariusze zajęć zostały opracowane tak, aby przekazać dzieciom praktyczną wiedzę
w atrakcyjny, ciekawy sposób, dzięki czemu udział w nich stanie się nie tylko okazją
do poszerzenia horyzontów, ale także świetnej zabawy w gronie rówieśników.
W ramach tegorocznej kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” przygotowanych zostało
1500 zestawów edukacyjnych, które trafią do blisko 150 tysięcy dzieci. Poza przedszkolami z woj. warmińsko-mazurskiego otrzymają je placówki z blisko
370 miejscowości w całej Polsce. Materiały edukacyjne dystrybuowane w ramach kampanii są także dostępne na stronie internetowej

www.wolewode.pl

.

Źródło: Informacja prasowa

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na olsztyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto