Nowe Netto w Międzyrzeczu
Nowe Netto w Międzyrzeczu ma powierzchnię 2000 mkw. i wyposażony jest w kasy samoobsługowe. To udogodnienie znacznie przyspieszające zakupy można znaleźć w coraz większej liczbie sklepów Netto. Nowa placówka zlokalizowana jest przy ul. Konstytucji 3 Maja 2. Będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22. W dniu otwarcia sklep zaprasza już od godziny 8 rano.
Promocje w międzyrzeckim Netto
Z okazji otwarcia, dla klientów nowego Netto w Międzyrzeczu sieć przygotowała specjalne promocje. Banany w cenie 2,11 złotych za 1 kilogram, papryka czerwona za 6,70 złotych za 1 kilogram, ćwiartka z kurczaka za 3,32 złotych za 1 kilogram czy kawa mielona MK Café Premium za 15,99 złotych za 500 gram to tylko niektóre z nich. Oferta obejmująca obniżki cen sięgające nawet ponad 50 proc. będzie obowiązywała od 3 do 5 marca.
Poniżej znajdują się wybrane pozycje z oferty na otwarcie:.
Oferta „Z Zieleniaka”:
- pieczarki: 3,32 PLN za 500 g,
- winogrono ciemne bezpestkowe: 5,70 PLN za 500 g.
Mięsa, w tym produkty z linii „Sztuka mięsa”:
- mięso mielone wieprzowe z szynki: 4,75 PLN za 500 g,
- polędwiczka wieprzowa 15,23 PLN za 1 kg.
Z pozostałych promocji produktów warto zwrócić uwagę na m.in.:
- czekoladę Premieur (z różnymi dodatkami m.in. z karmelem i solą morską): 3,99 PLN za tabliczkę 100 g,
- pesto La Campagna (różne rodzaje): 3,49 PLN za 190 g.
W dniach 3-5 marca niższe o co najmniej 28 procent będą też ceny produktów dostępnych w ramach hipoalergicznej linii dla niemowląt i najmłodszych marki własnej Hello Sensitive. Kupujący znajdą tu między innymi pieluchy (już od 6,99 złotych za opakowanie w zależności od rozmiaru) i nawilżane chusteczki (4,99 złotych za opakowanie 100 szt.).
Z kolei w tzw. ofercie non-food na szczególną uwagę zasługują:
- kieliszki do Cabernet: 29 PLN za 4 szt.,
- prostownica Remington: 45 PLN za 1 szt.,
- lokówko-suszarka 800 W Remingtonz trzema końcówkami: 60 PLN za 1 komplet,
- blender 500 W: 50 PLN za 1 komplet,
- 3-poziomowy wózek kuchenny: 70 PLN za 1 komplet,
- inhalator – nebulizator kompresorowy: 60 PLN za 1 komplet,
- zestaw trzech patelni: 45 PLN za 1 komplet.
Zapraszamy klientów do odwiedzenia nowootwieranego sklepu i skorzystania z atrakcyjnych ofert promocyjnych – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska – Potrwają one \do soboty. Na sobotę planowaliśmy też dodatkowe atrakcje z okazji otwarcia sklepu, o których informowaliśmy m.in. w gazetce otwarciowej. Jednak z uwagi na poważną sytuację w Ukrainie, zdecydowaliśmy o ich odwołaniu.
Ponad trzy tysiące produktów
W ofercie Netto znajduje się ponad trzy tysiące produktów, w tym 1/3 to produkty marek własnych. Na przykład Sztuka Mięsa to marka, pod którą oferowane są świeże, pakowane mięsa, Miletto to szeroki wybór nabiału, z kolei Premieur to linia wykwintnych produktów, takich jak wędliny, owoce morza, kawy czy słodycze. Wyróżniająca dla sieci jest oferta Z zieleniaka, w ramach której klienci znajdą ponad 150 rodzajów warzyw i owoców oraz Półka zdrowia, na której znaleźć można produkty BIO, bezglutenowe, bezcukrowe i bezlaktozowe.
Poza ofertą spożywczą, w Netto można również nabyć produkty ze zmieniającej się cyklicznie linii non–food, w skład której wchodzi małe AGD, meble i elementy wyposażenie domu, zabawki czy sprzęty elektroniczne.
Wszystkie nowo otwierane sklepy Netto utrzymane są w formacie 3.0, który nawiązuje do skandynawskich korzeni sieci. W sferze wizualnej 3.0 to minimalistyczny wystrój wnętrz, który zapewnia komfort zakupów dzięki szerokim alejkom, neutralnemu oświetleniu oraz zastosowaniu naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz.
Strefa Biznesu: Dlaczego Polacy kupują ubrania z Chin?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?