Wybierz region

Wybierz miasto

    Core&Miednica - bezpłatny warsztat treningowy dla Mam

    Studio Treningu Personalnego „ForFit”
    Wrocław, ul. Racławicka/27

    10:00 - 12:30 Sobota, 8 kwietnia

    • 320zł

    Zapraszam Cię na bezpłatny warsztat treningowy dedykowany kobietom po porodzie podczas, którego:
    - wypróbujesz trening „Core&Miednica” - funkcjonalny trening medyczny będący II etapem programu „MAMA WRACA DO GRY”, który jest prawidłową ścieżką powrotu do formy po porodzie,
    - dowiesz się jak zachować bezpieczne pozycje ciała w codziennej opiece nad dzieckiem, aby chronić swój kręgosłup i dno miednicy,
    - porozmawiamy o konsekwencjach ciąży i porodu dla organizmu kobiety, ozmianach jakie zachodzą i jakie działania należy podjąć, aby cieszyć zdrowiem, dobrym samopoczuciem i ładną sylwetką będąc mamą.
    W treningu kobiet po porodzie nie ma miejsca na przypadkowość. Biorąc pod uwagę fizjologię ciąży, porodu i połogu, trening młodych mam nie powinien być prowadzony w takim sam sposób jak kobiet, które jeszcze nie rodziły, chociaż mają taki sam cel treningowy (redukcja tkanki tłuszczowej i modelowanie sylwetki).
    W ciągu ostatnich 5 lat wytrenowałam kilkadziesiąt Mam. Sama jestem mamą dwójki maluchów i po każdej ciąży testowałam na sobie różne metody treningowe. Zawodowe i prywatne doświadczenia wytworzyły we mnie silne przekonanie, że Mamy powinny jak najszybciej od porodu przystąpić do aktywności fizycznej, ale niezwykle ważne jest, aby dobór formy ruchu i ćwiczeń nie był przypadkowy.
    Droga Mamo, zyskaj na czasie i nie popełniaj błędów na własnym ciele. Skorzystaj z mojej specjalistycznej wiedzy i wieloletniego doświadczenia trenerskiego, aby rozpocząć efektywną pracę nad sylwetką bez ryzyka kontuzji i pogorszenia stanu zdrowia.
    Zagagnienia poruszane na warsztacie
    1. Dlaczego kobieta po porodzie wymaga szczególnego przygotowania fizycznego zanim powróci do klasycznych zajęć fitness, biegania czy dźwigania ciężarów.
    2. Ile czasu musi upłynąć od porodu (SN i CC), aby móc rozpocząć ćwiczenia.
    3. Jak zbadać stopień rozstępu mięśni prostych brzucha.
    4. Jakie ćwiczenia powinny stanowić fundament Twojego treningu, aby wypracować płaski silny brzuch oraz pozbyć się bólu w plecach i w obrębie miednicy.
    5. Jakie ćwiczenia i formy ruchu są niewskazane, a jakie zalecane dla kobiet po porodzie w zależności od metody porodu i czasu jaki upłynął od porodu.
    6. Czy trening ma wpływa na laktację i jakość mleka matki.
    7. Na czym polega wyjątkowość zajęć „Core&Miednica” dedykowanych specjalnie kobietom po porodzie.
    DO KOGO SKIEROWANY JEST WARSZTAT?
    KOBIETY PO PORODZIE NATURALNYM I PO CESARSKIM CIĘCIU – nie zależnie o tego kiedy urodziłaś dziecko, ten warsztat zmotywuje cię do rozpoczęcia prawidłowej aktywności fizycznej albo pomoże Ci skorygować Twój obecny trening.
    KOBIETY W CIĄŻY – program MWDG rozpoczyna się już 1-2 doby od porodu, dlatego warto poznać jego zasady jeszcze będąc w ciąży, aby zaprogramować się na potrzebę wdrożenia prostych zestawów ćwiczeń w życie świeżo upieczonej mamy.

    Imprezy i Wydarzenia pochodzą z bazy danych Coigdzie.pl Sp. z o.o.

    Zgłoś wydarzenie do moderacji

    Ilość znaków do wykorzystania: 140

    Komentarze (0)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w Polityce Prywatności. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!

    Plebiscyt

    Pokaż się w stroju krasnala z gitarą!

    Pokaż się w stroju krasnala z gitarą!