Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Znamy najgorsze reklamy. Chamlety 2014 rozdane (ZDJĘCIA, FILMY)

red.
Najgorsze reklamy 2014 roku
Najgorsze reklamy 2014 roku Materiały organizatorów
Chamlety to najprawdopodobniej najlepszy, bo i jedyny festiwal najgorszych reklam. Dzisiaj poznaliśmy zwycięzców w kategoriach: reklama drukowana, reklama internetowa, reklama telewizyjna, reklama społeczno-polityczna i communication design. Kto okazał się najgorszy?

Z kilkuset zgłoszeń jury wybrało 10 nominowanych w każdej z kategorii (wszystkich nominowanych możn zobaczyć w naszej galerii oraz poniżej). Zwycięzca mógł być jednak tylko jeden.

Najgorszą reklamą drukowaną może "poszczycić się" fundacja vide-crede. Do Chamletów zakwalifikowały się dwa billboardy tej fundacji. Jeden przedstawia fiolkę tabletek z różańcem w środku. "Choroba cię bierze? Weź i módl się" - głosi napis.

W kategorii reklama telewizyjna zwyciężyła Uczelnia Korczaka. "Nie skończyłeś pouczyć się w domu? Żaden problem. Z Uczelnią Korczaka możesz pouczyć się w domu" - słyszymy, a na ekranie widzimy płomienne spojrzenia między... fryzjerem i jego klientką.

W kategorii reklama społeczno-polityczna zwyciężyłMarian Kowalski. Była to jedyna nagroda, która została odebrana. Wprawdzie nie osobiście, ale jak podkreślił kolega pana Kowalskiego: "taka nagroda to zawsze jakieś wyróżnienie".

Za najgorszą reklamę internetową została uznana ta firmy Everal, której przesłanie brzmi: "W majówkę ci nie wyszło? Nadchodzi Boże Ciało". Są tam też czerwone stringi i buty na obcasie. Skojarzenia czysto erotyczne, a firma Everal zajmuje się organizacją imprez i konferencji. Jaki to ma związek ze sobą? Autor jeden raczy to wiedzieć...

Najgorszą reklamą communication design może się "poszczycić" Okręgowa Rada Adwokacka w Katowicach z billboardem, na którym widać sowę i podpis: "Wiemy. Nie skubiemy". Warto zaznaczyć, że to naprawdę rada adwokacka, a nie mała kancelaria.

Podobnie "pochwalić " się może Kraków, który ze swoim logo jako kandydat Zimowych Igrzysk Olimpijskich także był nominowany w jednej z kategorii. Oprócz Krakowa nie brakowało znanych marek, takich jak Biedronka, Dr Pepper czy Orange.

Chamlety przynawane są od pięciu lat, a pomysłodawcą festiwalu jest prof. Michael Fleischer. Nagrodą dla najgorszych reklam jest statuetka ze zmiętą kartką szarego papieru.

CHAMLETY 2014 - REKLAMY NOMINOWANE W KATEGORII REKLAMA TELEWIZYJNA

Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie - PIERWSZE MIEJSCE

DanoneActivia

Agito.pl

Amino

Bartek

Wędliny Bohun

IGOR Gorgonzola

LOB

Smakowita Pajda

Super Express

CHAMLETY 2014 - REKLAMY NOMINOWANE W KATEGORII REKLAMA SPOŁECZNO-POLITYCZNA

Marian Kowalski - PIERWSZE MIEJSCE

Wojciech Łaszkiewicz

Ewelina Siwik- Wójtowicz

Beata Kempa

Izabela Łukomska-Pyżalska

Joanna Senyszyn

Karol Karski (trzy reklamy)

Marek Migalski

Marta Cywińska

Zofia Boratyńska

CHAMLETY 2014 - REKLAMY NOMINOWANE W KATEGORII REKLAMA INTERNETOWA

Everal - PIERWSZE MIEJSCE

BingoSpa

Dr Pepper Polska

Futura Edukacja

La-mar.com.pl

NSZZ Solidarność Region Jeleniogórski

Orange

Festiwal Pyrkon

9. LFP Targi Instalacyjne

10. Zakłady uboju TG NoVa

CHAMLETY 2014 - REKLAMY NOMINOWANE W KATEGORII COMMUNICATION DESIGN:

Adwokatura Katowice - PIERWSZE MIEJSCE

Brutal

Miejska Biblioteka Publiczna w Morągu

Fundacja vide-crede

Browar Zamkowe

Super Ruchacz

Kraków 2022

Logo dla Polski

Studio 3

IKKA Nowy Targ

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na dolnoslaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto