Zimowe stylizacje z dodatkami
Jest wiele sposobów na to, by nadać swojej stylizacji niepowtarzalny i unikalny charakter. Jednym z nich jest zaopatrzenie się w stylowe dodatki. Dzięki nim niewielkim kosztem urozmaicisz swój zimowy wygląd. Wiele oryginalnych ubrań i akcesoriów możesz znaleźć w warszawskich centrach Outlet Factory Annopol i Ursus – kolekcje niedostępne w regularnych sklepach, odzież pochodząca z nadwyżek produkcyjnych, unikalne sztuki kolekcji, które nie weszły do masowej sprzedaży i wiele więcej. Dodatkowym atutem jest także cena – przez cały rok od 30 do 70 proc. niższa niż w regularnych centrach handlowych.
**Czytaj także:
Ubierz się modnie pod płaszcz**
Ważny detal – rękawiczki
Na pewno słyszałaś o tym, że diabeł tkwi w szczegółach. Detalem, który podkreśli twoją stylizację i zadba równocześnie o kondycję dłoni są rękawiczki. Tę część garderoby najlepiej dobierać do okrycia wierzchniego – wybierz rękawiczki, które będą się dobrze komponować z płaszczem. Jeżeli podążasz za trendami koniecznie postaw na rękawiczki skórzane lub futerkowe. Warto też upolować takie, które będą się wyróżniać na tle całej stylizacji – długie do wysokości łokcia lub z różnymi ozdobami, takimi jak frędzle, pompony, futerko i inne.
Nakrycie głowy
Czapka jest kolejnym dodatkiem, który podkreśli twoją stylizację. Zgodnie z obowiązującym trendem, w modzie będą czapki futrzane. Jednak jeżeli nie czujesz się w nich dobrze, postaw na klasykę – gładkie wełniane czapki lub berety bez żadnych ozdób. Jeśli masz sportowego ducha, mamy dla ciebie dobrą wiadomość – mocnym trendem na pokazach mody była w tym sezonie czapka z daszkiem, która idealnie uwydatni sportową stylizację. Ciekawą alternatywą dla czapek są także kapelusze. Do łask projektantów powróciły inspiracje z lat 20. i 30. XX wieku, a co za tym idzie, jeden z najmodniejszych dodatków tamtego czasu – kapelusz klosz. Możesz go nosić zarówno w stylu retro, jak i glamour – w tym sezonie wszystkie chwyty dozwolone. Nie lubisz mieć nic na głowie? Rozwiązaniem będą dla ciebie nauszniki lub opaski, które z jednej strony ochronią uszy przed zimnem, a z drugiej nie zniszczą –
często przecież misternie układanej – fryzury.
**Czytaj także:
Modowe wariacje na stoku**
Szale, chusty, kominy – do wyboru, do koloru
Wąskie szaliki powoli odchodzą do lamusa, a na pierwszy plan wchodzą długie, szerokie szale, ułożone w luźny, lekko wręcz „niedbały” sposób. Bardzo dobrze sprawdzają się tzw. „kominy” – opadają swobodnie i wyglądają niezwykle stylowo. W tym sezonie królują wzorzyste tkaniny. Absolutnym hitem okazała się krata. Wielu projektantów postawiło także na motywy zwierzęce. Jeśli chcesz być modna tej zimy, wybierz ciepłą chustę ozdobioną wybranym wzorem – cętki, żyrafa, zebra, krata, szalone wzory lat 70. – jedynym wyznacznikiem jest twój własny styl. Dobrze jest także wprowadzić do zimowej stylizacji odrobinę szaleństwa, dlatego wybierz żywe barwy – biel śniegu pięknie je podkreśli.
Modnie, stylowo i smart!
Zima daje niezwykłe pole do popisu w zakresie modowych wariacji. Wykorzystaj tę porę maksymalnie! Na zimowe zakupy wybierz się do Factory Annopol i Ursus – znajdziesz tam rzeczy, które podkreślą twój indywidualny styl, a oprócz tego kupisz wszystko w atrakcyjnych cenach. Zgodnie z ideą smart shoppingu, promowaną przez centra Factory, należy kupować sprytnie i świadomie. Po co przepłacać, skoro można zdobyć odzież tej samej jakości w niższej cenie? Sprawne zarządzanie swoim portfelem to sztuka, którą każda z nas może opanować do perfekcji – wystarczy tylko wiedzieć, gdzie i jak kupować.
Zatem, Jeśli nie przygotowałaś jeszcze swojej szafy na nadchodzącą porę roku, to czas odwiedzić Factory. Dodaj uroku swojej stylizacji i bądź modna tej zimy!
Marka Factory
Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę NEINVER w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce – Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64 500 m2. Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.
Factory jest pierwszą i największą siecią centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Różnorodny i atrakcyjny dobór najemców oraz ceny niższe od 30% do 70% to zalety, wyróżniające tę sieć.
Centra Outlet Factory są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.
Chcesz wiedzieć więcej, to polub nas na:
ŻYCIE i STYL**Widziałeś fajną kolekcję, byłeś na pokazie mody, interesujesz się modą lub sam szyjesz kolekcje,
NAPISZ ARTYKUŁ, lub
DODAJ GALERIĘ ZDJĘĆ**
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?