Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wrocław: Za oknem szaro, a galerie kuszą wyprzedażami

Redakcja
Paweł Relikowski
Gdy za oknami króluje przenikliwy wiatr i pada deszcz, Galeria Dominikańska przygotowała, jak co sezon, wyjątkową kurację rozgrzewającą - tradycyjną wyprzedaż zimowej kolekcji, gdzie spadające ceny i niezwykłe okazje skutecznie zapewnią gorącą atmosferę.

Dzięki sezonowej wyprzedaży kupimy ubrania z bieżących kolekcji, wciąż modne i szykowne, do nich zaś dobierzemy buty czy akcesoria w wyjątkowo niskich cenach. A obniżki sięgają od 30 do nawet 70 procent.

W Galerii Dominikańskiej oficjalnie zimowa wyprzedaż rozpoczęła się wczoraj. Towarzyszy jej tradycyjny kiermasz. Jednak w centrum handlowym przy pl. Dominikańskim sezon polowania na okazje trwa aż do połowy lutego.

Oferta w sklepach: Mango, Camaieu, Promod, C&A, Reserved, Mohito, Tatuum, House - do 50 proc. taniej, KappAhl - 20 proc. na całą kolekcję.Ponadto obniżki proponują Nike, Orsay, NewYorker, Benetton i Cubus.

Nowości w Pasażu
Pod koniec roku w Pasażu Grunwaldzkim pojawiły się nowe butiki z modą damską: Mohito oraz Sesst, a także salon z biżuterią firmy Pandora.

Marka Pandora powstała w 1982 roku w Kopenhadze, obecnie jej produkty dostępne są w ponad 65 krajach na całym świecie. Do grona najemców centrum dołączyła również marka Mohito, oferująca kolekcje modnych ubrań i dodatków dla młodych kobiet. Sieć butików należy do polskiej firmy LPP S.A., która od ponad dziesięciu lat zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży dla swoich pięciu marek.

Drugą firmą odzieżową, która poszerzyła w ostatnim czasie ofertę handlową Pasażu Grunwaldzkiego, jest marka Sesst, dedykowana młodym, dynamicznym kobietom, ceniącym zarówno najnowsze trendy, jak i klasyczne rozwiązania. W salonie dostępne są także modne akcesoria i dodatki. Sklep powstał na poziomie "0".

Ostatnie auto do wzięcia
W galerii handlowej Sky Tower pozostał do wygrania ostatni samochód marki Peugeot 208. Warunki jego zdobycia pozostają bez zmian: należy zrobić zakupy w jednym ze sklepów galerii, okazać paragon w specjalnym punkcie, tam odebrać kupon konkursowy, wrzucić go do urny i .... mieć szczęście w losowaniu.

Liczy się każdy paragon, nawet ten za kupioną paczkę zapałek. Pod uwagę nie są brane tylko te za napoje alkoholowe, produkty tytoniowe i leki oraz dowody transakcji z punktów Lotto, kantorów oraz bankomatów.
MMM

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto