Największa wrocławska galeria handlowa powiększy się o prawie 11 tys. metrów kwadratowych. Dzięki rozbudowie, która rozpocznie się w drugiej połowie marca centrum wzbogaci się m.in. o market budowlany Castorama.
Oferta zostanie też poszerzona o dwupoziomowy sklep z odzieżą i akcesoriami oraz ofertę. Całkowity koszt inwestycji jest szacowany na
45 milionów złotych. Obecnie powierzchnia handlowa galerii wynosi 74 400 metrów kwadratowych, a po rozbudowie wzrośnie do 85 900 metrów kwadratowych. Generalnym wykonawcą rozbudowy, wyłonionym w postępowaniu przetargowym, została firma PORR Polska S.A..
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?