Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wrocław: Pasażerowie MPK będą mieli swojego rzecznika

MAG
Piotr Warczak
Ma pomagać pasażerom pisać reklamacje np. sprawach związanych z kontrolą biletów, monitorować przestrzegania praw pasażerów i informować o obowiązujących przepisach prawnych.

- Kiedy zajdzie taka potrzeba podejmę interwencje w imieniu pasażera w sprawach spornych, skontaktuje się z zajezdniami, wyjaśnię nieścisłości - zapewnia Renata Popławska pracująca do tej pory w w Biurze Obsługi Klienta. To właśnie ona została rzecznikiem pasażera we wrocławskim Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym.

Jak się skontaktować z rzecznikiem pasażera wrocławskiego MPK? Można zrobić to na trzy sposoby: osobiście przy ul. Prusa 75 - 79, telefonicznie pod nr (71) 32-50-833 albo mailowo na adres:[email protected].

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto