Wyczekiwany tramwaj na Nowy Dwór ma pojechać w roku 2021, tymczasem kolejna część inwestycji została unieważniona. Cały przetarg prowadzony przez Wrocławskie Inwestycje został podzielony na 22 części. Trzynaście z nich było unieważnionych już w kwietniu tego roku. Przyczyną było albo niedoszacowanie kosztów, albo brak ofert.
Inaczej było z częścią unieważnioną na początku lipca. Dotyczyła ona budowy kanalizacji technologicznej, elektronicznej i kanalizacji sygnalizacji świetlnej w ulicach Robotniczej, Strzegomskiej do Rogowskiej, czyli na terenie całej inwestycji z pominięciem pl. Orląt Lwowskich.
To zadanie zostało unieważnione po kontroli Urzędu Zamówień Publicznych. Elektrotim, który wygrał tę część przetargu z kwotą 3,7 mln zł, najpierw wskazywał, że proponowany kierownik robót teletechnicznych ma wszystkie wymagane uprawnienia budowlane. Jednak po kontroli prezesa Urzędu Zamówień Publicznych okazało się, że uprawnienia te obejmowały wyłącznie telekomunikacje przewodowe, bez radiowej, wymaganej w tym przypadku. Postępowanie w tej części zostało unieważnione.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?