Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wrocław. Kolejne problemy z tramwajem na Nowy Dwór. Przeczytaj!

Redakcja
Wyczekiwany tramwaj na Nowy Dwór ma pojechać w roku 2021, tymczasem kolejna część inwestycji została unieważniona. Cały przetarg prowadzony przez Wrocławskie Inwestycje został podzielony na 22 części. Trzynaście z nich było unieważnionych już w kwietniu tego roku. Przyczyną było albo niedoszacowanie kosztów, albo brak ofert.

Inaczej było z częścią unieważnioną na początku lipca. Dotyczyła ona budowy kanalizacji technologicznej, elektronicznej i kanalizacji sygnalizacji świetlnej w ulicach Robotniczej, Strzegomskiej do Rogowskiej, czyli na terenie całej inwestycji z pominięciem pl. Orląt Lwowskich.

To zadanie zostało unieważnione po kontroli Urzędu Zamówień Publicznych. Elektrotim, który wygrał tę część przetargu z kwotą 3,7 mln zł, najpierw wskazywał, że proponowany kierownik robót teletechnicznych ma wszystkie wymagane uprawnienia budowlane. Jednak po kontroli prezesa Urzędu Zamówień Publicznych okazało się, że uprawnienia te obejmowały wyłącznie telekomunikacje przewodowe, bez radiowej, wymaganej w tym przypadku. Postępowanie w tej części zostało unieważnione.
Wyczekiwany tramwaj na Nowy Dwór ma pojechać w roku 2021, tymczasem kolejna część inwestycji została unieważniona. Cały przetarg prowadzony przez Wrocławskie Inwestycje został podzielony na 22 części. Trzynaście z nich było unieważnionych już w kwietniu tego roku. Przyczyną było albo niedoszacowanie kosztów, albo brak ofert. Inaczej było z częścią unieważnioną na początku lipca. Dotyczyła ona budowy kanalizacji technologicznej, elektronicznej i kanalizacji sygnalizacji świetlnej w ulicach Robotniczej, Strzegomskiej do Rogowskiej, czyli na terenie całej inwestycji z pominięciem pl. Orląt Lwowskich. To zadanie zostało unieważnione po kontroli Urzędu Zamówień Publicznych. Elektrotim, który wygrał tę część przetargu z kwotą 3,7 mln zł, najpierw wskazywał, że proponowany kierownik robót teletechnicznych ma wszystkie wymagane uprawnienia budowlane. Jednak po kontroli prezesa Urzędu Zamówień Publicznych okazało się, że uprawnienia te obejmowały wyłącznie telekomunikacje przewodowe, bez radiowej, wymaganej w tym przypadku. Postępowanie w tej części zostało unieważnione. Fot. Tomasz Hołod / Polska Press
Urząd Zamówień Publicznych unieważnił jedną część przetargu po sprawdzeniu uprawnień kierownika robót. Przeczytaj szczegóły

Wyczekiwany tramwaj na Nowy Dwór ma pojechać w roku 2021, tymczasem kolejna część inwestycji została unieważniona. Cały przetarg prowadzony przez Wrocławskie Inwestycje został podzielony na 22 części. Trzynaście z nich było unieważnionych już w kwietniu tego roku. Przyczyną było albo niedoszacowanie kosztów, albo brak ofert.
Inaczej było z częścią unieważnioną na początku lipca. Dotyczyła ona budowy kanalizacji technologicznej, elektronicznej i kanalizacji sygnalizacji świetlnej w ulicach Robotniczej, Strzegomskiej do Rogowskiej, czyli na terenie całej inwestycji z pominięciem pl. Orląt Lwowskich.
To zadanie zostało unieważnione po kontroli Urzędu Zamówień Publicznych. Elektrotim, który wygrał tę część przetargu z kwotą 3,7 mln zł, najpierw wskazywał, że proponowany kierownik robót teletechnicznych ma wszystkie wymagane uprawnienia budowlane. Jednak po kontroli prezesa Urzędu Zamówień Publicznych okazało się, że uprawnienia te obejmowały wyłącznie telekomunikacje przewodowe, bez radiowej, wymaganej w tym przypadku. Postępowanie w tej części zostało unieważnione.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Wrocław. Kolejne problemy z tramwajem na Nowy Dwór. Przeczytaj! - Wrocław Nasze Miasto

Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto