Festiwal "Chamlet" po raz drugi we Wrocławiu zorganizuje Zakład Projektowania Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej.
- W Polsce mamy wiele festiwali reklamy, które oceniają najlepsze kampanie reklamowe, działania public relations, czy programy communication design. Nikt dotąd nie zainteresował się jednak słabszymi projektami - oczywiście nie po to, by naigrywać się z nieudolnych projektantów, ale po to, by wskazać na błędy i pokazać obszary, w ramach których polski, i nie tylko polski, design mógłby się rozwijać. Współczesny rynek zagospodarowany jest przez duże firmy i to one wygrywają najczęściej festiwale. „Chamlet” ma zwrócić uwagę na błędy dużych firm w dziedzinie designu i komunikacji oraz zainteresować potencjalnych konsumentów młodym, kreatywnym designem” - mówił prof. dr hab. Michael Fleischer, przewodniczący kapituły konkursowej oraz pomysłodawca całego przedsięwzięcia.
Propozycje najgorszych reklam można zgłaszać od 1 marca do 31 października 2011 za pośrednictwem strony internetowej www.chamlet.pl lub na profilu w serwisie społecznościowym Facebook. W trakcie festiwalu kapituła konkursu zaprezentuje 10 nominowanych w każdej kategorii reklam. Pierwszy raz przyznany będzie także "Superchamlet" - specjalna nagroda przyznana przez publiczność
W zeszłym roku "Chamleta" otrzymał m.in. sztab wyborczy Grzegorza Napieralskiego oraz reklama okręgowej spółdzielni mleczarskiej za reklamę „Od twarogu z Chojnic jeszcze nikt nie umarł”. WIĘCEJ O PIERWSZEJ EDYCJI FESTIWALU "CHAMLET 2010"
Jaka reklama Waszym zdaniem zasługuje na tytuł "najgorszej"? Czekamy na komentarze!
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?